hoi RT-ers

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

henkmartian

hoi RT-ers

Ongelezen bericht door henkmartian »

Hoi RT vrienden

mijn naam is Henk en ben 47jaar oud

Na een behoorlijk zwaar ongeluk en 15jaar geen motor meer te hebben gereden
Ben ik dit jaar weer begonnen, ik wilde snel weer een motor hebben en dus werd er snel een aangeschaft, achteraf en eigenlijk op vakantie merkte we dat de fiets die we gekocht hadden helemaal niet bij ons paste, zeker niet bij mijn rijsteil, beetje sportief rijden hou ik wel van.

Heb ik afgelopen Jullie van dit jaar mijn oog laten vallen op een wonderschone RT _005
Na een proefrit samen met mijn vrouw en de eerste bochtjes te hebben gehad
Wisten we het zeker! DIT stuurt Whoow! en zo precies!
Ook de zithouding voor bestuurder en duorijder zijn precies wat we zoeken

Na nu flink wat km en een aantal weekendjes weg achter de rug te hebben, namelijk meer dan 9.500km, zou het weer direct mijn eerste keus zijn!

Kan het niet meer stuk, dit is wat we willen rijden, ben erg in mijn nopjes met deze fiets _004

oude bikes: Yamaha DT 175, Yamaha XT500, Kawasaki, Honda 500FOR, Honda 750FOR,Guzzi Cal3

Met vriendelijke groeten
Henk Martian
Laatst gewijzigd door henkmartian op 30 sep 2010, 13:37, 2 keer totaal gewijzigd.
WernerB
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tholen

Re: hoi RT-ers

Ongelezen bericht door WernerB »

Hallo Henk,
Van harte welkom op dit geweldige RT-forum met haar dito forumleden!
Vanuit het inmiddels weer zonnige Zeeland wens ik je veel veilige kilometers toe!

Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Henk!

kijk eens aan.....zomaar een plaatsgenoot!!!.....en even oud.....en je lijkt zelfs op een Henk waar ik mee op de lagere school heb gezeten...PiusX...

Veel plezier op dit forum!

[groet] Berry(-beer)
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Henk, welkom!

En ik hoop echt voor je dat je er tijdens je lagere schooltijd anders uitzag dan nu op de foto
Big RT Smile
sonron

Ongelezen bericht door sonron »

Hoi Henk,

Zeer herkenbaar.
Ik heb begin dit jaar een Honda seven fifty gekocht voor niet al te veel geld, om te kijken of ik het motorrijden wel weer leuk ga vinden, na een zwaar ongeluk en 11 jaar niet meer rijden. Wat blijkt, de Honda is een zeer degelijke motor maar je krijgt er een pijn in je kont van dat wil je niet weten. Plus als je boven de 100 km rijd moet je je goed vast houden aan het stuur anders waai je er vanaf. Dus kon ik bij toeval eens rijden met een 1150 rt, ik was gelijk verkocht en ging op zoek naar een............ ja R 1150 RT en rij daar nu een maand met veel plezier me.

Henk welkom en veel plezier.

Groetjes Ronald
henkmartian

Berrybeer schreef:[welkom] Henk!

kijk eens aan.....zomaar een plaatsgenoot!!!.....en even oud.....en je lijkt zelfs op een Henk waar ik mee op de lagere school heb gezeten...PiusX...

[groet] Berry(-beer)
dat klopt als een Bus !!!!!!!!!
PiusX ja.... qwa Berry's ken ik er daar maar een van namelijk

nou wordt ik toch heel nieuwsgierig met wie ik het genoegen heb :D
Groet Henk
henkmartian

Dave schreef:Henk, welkom!

En ik hoop echt voor je dat je er tijdens je lagere schooltijd anders uitzag dan nu op de foto
Big RT Smile

volgens kenners ben ik er op vooruit gegaan .... :D

Groet Henk
henkmartian

sonron schreef:Hoi Henk,

Zeer herkenbaar.
Ik heb begin dit jaar een Honda seven fifty gekocht voor niet al te veel geld, om te kijken of ik het motorrijden wel weer leuk ga vinden, na een zwaar ongeluk en 11 jaar niet meer rijden. Wat blijkt, de Honda is een zeer degelijke motor maar je krijgt er een pijn in je kont van dat wil je niet weten. Plus als je boven de 100 km rijd moet je je goed vast houden aan het stuur anders waai je er vanaf. Dus kon ik bij toeval eens rijden met een 1150 rt, ik was gelijk verkocht en ging op zoek naar een............ ja R 1150 RT en rij daar nu een maand met veel plezier me.

Henk welkom en veel plezier.

Groetjes Ronald
idd Ronald
bij ons was het zo dat we de oude "kliek" van vroeger weer zagen, een groepje motorvrienden dat lekker door wil rijden
en ook niet beroerd zijn om een paar km meer te maken, rondje Luxemburg, ff Frankrijk aantikken, rondje eifel
of zomaar ff naar Altenar Duitsland een broodje Braadworst te gaan eten, of even op de leut bij een motorzaak zaterdags
met mooi weer, het ging om het rijden, zien en gezien worden, zo zal ik het maar zeggen dan ;)

met de fiets die we hadden gekocht ging dit zeker niet meer, althans kon ik niet meer bijbenen met kort stuurwerk enz
zaterdags met de club weg een route rijden, heerlijk voor het vrouwtje
die dan standaard graag mee gaat en voor de mens van binnen zorgt, heel de topkoffer vult met vanalles.
tot 250km en topsnelheid van 110-120kmh geen klagen, dit was binnen de korste keren niets voor mij, maar ik hiel mijn mond maar

in Luxemburg hebben we een op een BMW RT een proefrit gemaakt PHOE, WHOOOW was het gevoel !!!!!!!!!!!!!!
wat een wegligging!! wat stuurt hij precies!!
sja...toen was ik dus verkocht, verknocht aan de RT
niet geheel onbelanrijk, de vrouw vindt de RT heerlijk zitten, ook na wat meer km's is het geen probleem
ik ben niet de snelste van de groep, wat ik ook niet zoek, maar kan wel fansoenlijk mee, en
als iemand zijn achterwieltje zwabberd kan ik nog lachend met een handje aan het stuur de bocht door Big RT Smile

Grt Henk
Berrybeer
2023
2023

henkmartian schreef:
Berrybeer schreef:[welkom] Henk!

[groet] Berry(-beer)
dat klopt als een Bus !!!!!!!!!
PiusX ja.... qwa Berry's ken ik er daar maar een van namelijk

nou wordt ik toch heel nieuwsgierig met wie ik het genoegen heb :D
Groet Henk
.....als jij die Henk bent die vroeger olifanten, neushoorns en giraffen in de achteruin hadden staan......maar die helaas steeds nét allemaal met jouw broer Piet aan de wandel waren als ik wilde komen kijken.... :D :D ...dan ben ik de Berry die jij kent!! (wat waren we? een jaar of zeven, acht?)
Kei-leuk om op deze manier weer eens met je in contact tekomen.. _004
henkmartian

.....als jij die Henk bent die vroeger olifanten, neushoorns en giraffen in de achteruin hadden staan......maar die helaas steeds nét allemaal met jouw broer Piet aan de wandel waren als ik wilde komen kijken.... :D :D ...dan ben ik de Berry die jij kent!! (wat waren we? een jaar of zeven, acht?)
Kei-leuk om op deze manier weer eens met je in contact tekomen.. _004[/quote]

verek ja zeg !!
kijk maar uit voor piet, 2meter breed en 3hoog :D
kwist niet dat jij motorfan bent, volgens,mij als enige uit die klas van toen

als je wil praten/lachen we een keer bij

Groet Henk
Berrybeer
2023
2023

Henk....je hebt een PB....Persoonlijk Bericht dus.... :D
Marcel 1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

Hoi Henk,

Welkom en veel fijne kilometers gewenst. _004
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”