Ruit met een kras

Alles over windbescherming en aerodynamica.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Hazeldonk
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Contacteer:

Ruit met een kras

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

Ik wilde nog even tanken voor ik de RT in de garage zet omdat ik morgen met een volle tank aan de start wil verschijnen van de door mij georganiseerde toertocht voor mijn collega's. Daartoe gestopt bij mijn favoriete tankstation en ik zette de RT op de middenstandaard zoals ik dat gewent ben. Nadat de RT tot rust was gekomen liet ik hem los en hoorde "krak" en daarna viel de RT in een laag tempo van mij af tegen de pomp aan. _002 Oia _003
Alleen krijg ik hem niet overeind en iedereen stond met zijn armen over elkaar te wachten en te kijken. Nadat ik een pompbediende had duidelijk gemaakt dat ik hulp nodig had kwam hij, nadat hij eerst een veiligheidsvest had aangetrokken, hulp bieden. Met nog een andere man erbij hebben we de RT overeind gekregen en nadat ik de jiffy had uitgezet bleek mij dat aan de rechterzijde de bevestigingsbout nr 1 van de bok was afgebroken en de lagerbus verschoven, daardoor is de RT op z'n kant gegaan. Schade, natuurlijk een flinke kras op mijn ruit (dat wordt een nieuwe) en een rechterhandvat verschoven maar verder kan ik nog niets ontdekken. Dat wordt een bezoekje aan onze vriend in Amersfoort. De tocht kan doorgaan maar zonder de bok te gebruiken. _004

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
jaybmw
Type: R1200RT
Bijz: z-technikscherm,wunderlich schakelpookverlenger.
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Brabant !

Re: Ruit met een kras

Ongelezen bericht door jaybmw »

Da's echt k.. ! Om de pijn evt te verzachten kun je mijn originele ruit evt overnemen want ik heb zojuist al 2 maanden een z-technik ruit.
Stuur maar een mail of pb'tje bij evt interesse. Het is denk ik niet ver van je af? omgeving Oosterhout nbr.

Groeten Jeroen.
kawasaki gpz 600 r ,2jaar
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx7 r ,4jaar (totall los )
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
FredBurgmans
Type: R1200RT/LC
Bijz: Carbon schwarz metallic
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Hardenberg

Ongelezen bericht door FredBurgmans »

Inderdaad mooi Oia zo'n valpartijtje. Ik heb ook nog een originele ruit in de aanbieding. Spiksplinternieuw. Voor als je er met Jeroen niet zou uitkomen. Ik woon om de hoek ....
--------------
Gr. Fred

Afbeelding
Van genieten word je oud.
Zo niet, heb je toch genoten.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ai, dat is echt balen.
Ook best wel een beetje balen dat de omstanders niet even uit zichzelf ff komen aanbieden, al is het alleen al om ff te vragen "...gaat/lukt het?"

Het is dat je voor mij niet bepaald om de hoek zit, anders had ik magisch spul waar ik al menig kras mee heb kunnen wegwerken.
Olivier-NL-

Ongelezen bericht door Olivier-NL- »

Voor zover bekend zijn er geen magische spullen om krassen te verwijderen uit PC "Lexan" omdat PC beschermd is met een coating. Zonder coating is het gevoelig voor krassen en kunnen ze haast niet verwijderd worden. _001

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Kuip & Ruiten”