KFR.......maar dan anders....

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

KFR.......maar dan anders....

Ongelezen bericht door Berrybeer »

In verband met het zeer mooie weer had ik vandaag maar eens de 'long way home' vanuit Den Bosch naar Uden genomen... _005 .
Ik tufte de voor de meeste Brabo's onder ons de bekende route via Hintham, Koudewater, Berlicum, Loosbroek etc.. 8) ..de beamert in zijn vijf...de ene naald op 2000 rpm en de andere tegen de 60..mijn bmw leek wel electrisch...zo zijdezacht liep ze..
Terwijl ik genoot van de bossen, maisvelden en de weilanden sprong mijn radio ineens naar Radio 4... _001.

Werd ik mij ineens getrakteerd op één of ander vioolconcert van Vivaldi en.....ik vond het prachtig! Zeker in combinatie met mijn lage snelheid, de rust en de schitterende omgeving...waarachtig een bijna hemelse ervaring.. :D .

Vervolgens moest ik meteen aan twee dingen;
A) als je Radio 4 ineens leuk vind, dan ben ik vast een ouwe L Oia L aan het worden...(of ik was het al, maar niemand die het zei...)
B) dit is pas kei fijn rijden....kei fijn rijden......hé... dat is natuurlijk dat KFR waar ze het steeds over hebben.... :lol:

Vanaf vandaag zal er derhalve steeds als er iemand begint over KFR.....een grote glimlach op mijn mond verschijnen.... Big RT Smile
Dave

Re: KFR.......maar dan anders....

Ongelezen bericht door Dave »

En zo is het maar net!
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Wordt je een oude L Oia L? Ik hoop het voor je!
Ik rijd eigenlijk nooit met muziek, maar na zo'n verhaal moet ik het misschien eens een keer proberen.

Hans
Beamietoo

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Zo af en toe is het geweldig om een Radio 4 moment te hebben _004

gr,
Kenny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”