Flitsende zuiderburen
Moderator: RT_Patrick
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Flitsende zuiderburen
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

- Junkyard Dog
- Type: R1100RT
- Bijz: Verlaagd met Hyperpro veren. TomTom GO 500.
- Land: FRANKRIJK
- Woonplaats of omgeving: Creuse.
Re: Flitsende zuiderburen
Ja ja, onze buren hebben gevoel voor humor, zag er laatst een staan op 1,5 meter midden voor een voordeur.
Anton 

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

The Dog is in the house
In bezit van:
BMW R60/5 1970 391.252 KM
Harley Davidson FXLR 1990 333.100 KM
BMW R1100RT 1998 310.128 KM
Nieuwe motor HD Dyna Low Rider mei 2015, 73053 KM.
In bezit van:
BMW R60/5 1970 391.252 KM
Harley Davidson FXLR 1990 333.100 KM
BMW R1100RT 1998 310.128 KM
Nieuwe motor HD Dyna Low Rider mei 2015, 73053 KM.
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Woonplaats of omgeving: Uden
Hij 's leuk!
In het kader van flitspalen & humor.....deze oldie...
http://www.youtube.com/v/Vab2BtJV19M

http://www.youtube.com/v/Vab2BtJV19M
- Walter
- Erelid
- Contacteer:
en dan hebben we deze ook nog...
[media]P4CNyk6jLEQ[/media]
[media]P4CNyk6jLEQ[/media]
Walter

- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Toch blijven onze zuiderburen er rustig onder: "Ge went er immers aan".
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
EN DEZE DAN . . . .
[media]H8Z3zoEDquU[/media]

[media]H8Z3zoEDquU[/media]
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Duiker
- Type: R1100RT
- Land: Frankrijk
- Woonplaats of omgeving: Correze
Hij is inderdaad leuk.
Of ik zo tam had gereageerd als de beste man? Ik weet het niet.
Groeten, Fred.
Of ik zo tam had gereageerd als de beste man? Ik weet het niet.

Groeten, Fred.

Sit Mare Securum
In bezit van:
Harley Davidson FXLR 1990 340.900 KM
BMW R1100RT,1998 met 312.153 KM
Harley Davidson, Dyna Low Rider mei 2015 met 76033 KM
In bezit van:
Harley Davidson FXLR 1990 340.900 KM
BMW R1100RT,1998 met 312.153 KM
Harley Davidson, Dyna Low Rider mei 2015 met 76033 KM
- Benji
- Type: R1150RT
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Hadden jullie reactie verwacht van de Belgische forumleden? 

Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
- Walter
- Erelid
- Contacteer:
Reageren staat als je je ertoe uitgenodigd voelt natuurlijk vrij.
Het is tevens voor de Belgische forumleden vrij om op een ludieke, en grappige wijze een offensief te starten over de (zuinige) Hollanders.
btw hadden mijn filmpjes zich in Nederland afgespeeld, dan had ik ze natuurlijk ook geplaatst 8)

Het is tevens voor de Belgische forumleden vrij om op een ludieke, en grappige wijze een offensief te starten over de (zuinige) Hollanders.

btw hadden mijn filmpjes zich in Nederland afgespeeld, dan had ik ze natuurlijk ook geplaatst 8)
Walter

Hoi Walter,
Het ludieke van de flitspalen zie ik niet écht zitten. Zoveel camera's staan op plaatsen waar je op weinig drukke ogenblikken dikwijls onbewust te snel voor het reglement maar wel aangepast aan de omstandigheden ge-flitst (-pest) wordt. Het lijkt mij dikwijls alleen maar een middel om de kasinhoud op niveau te houden... dit is wel mijn persoonlijk gedacht hé
. Natuurlijk zullen er ongevallen mee voorkomen worden maar de keren dat ik een bonnetje thuiskreeg was toch telkens van een onbewuste en zeker geen overdreven overtreding al is elke cent teveel betaald. Ik doe er liever mijn benzinetank mee vol en rij een rondje 'Lunteren'... :-)
Wat de zuinige Hollanders betreft... wel volgens mij hebben ze toch dikwijls gelijk hoor! Ik vind dat wij Belgen maar raak betalen zonder overweging van noodzaak... ook weer een persoonlijk gedacht maar misschien wel ingegeven door redelijk wat familie in Nederland die ik hiervoor meer en meer bewonder
!
Als je dan toch een grappig iets wil ontdekken in mijn reactie, wel, op het filmpje zie je meer dan één toestel van het merk Gatso... en is dit niet 'Hollands' om het mooi te laten klinken? Goed toch hé :roll:
Welgemeende motorgroetjes vanuit flitsland
WilBike
Het ludieke van de flitspalen zie ik niet écht zitten. Zoveel camera's staan op plaatsen waar je op weinig drukke ogenblikken dikwijls onbewust te snel voor het reglement maar wel aangepast aan de omstandigheden ge-flitst (-pest) wordt. Het lijkt mij dikwijls alleen maar een middel om de kasinhoud op niveau te houden... dit is wel mijn persoonlijk gedacht hé

Wat de zuinige Hollanders betreft... wel volgens mij hebben ze toch dikwijls gelijk hoor! Ik vind dat wij Belgen maar raak betalen zonder overweging van noodzaak... ook weer een persoonlijk gedacht maar misschien wel ingegeven door redelijk wat familie in Nederland die ik hiervoor meer en meer bewonder

Als je dan toch een grappig iets wil ontdekken in mijn reactie, wel, op het filmpje zie je meer dan één toestel van het merk Gatso... en is dit niet 'Hollands' om het mooi te laten klinken? Goed toch hé :roll:
Welgemeende motorgroetjes vanuit flitsland

WilBike
De reactie van de bloemenverkoopster maakt op een heel treffende manier brandhout van heel het "flitspalen-maken-het-verkeer-veiliger"-gezeik van de Belgische overheid: de mensen rijden trager EN DUS KIJKEN ZE MEER NAAR MIJNE WINKEL .
Dat is toch om je de haren uit te trekken: in plaats van veiliger maakt men het verkeer onveiliger want men geeft de mensen volop de gelegenheid om naar alles te zitten gapen wat zich naast de weg bevindt in plaats van geconcentreerd met het rijden op zich bezig te zijn.
Jullie vroegen een reactie van een Belg? Wel, ik ben in deze beschaamd er een te zijn.
Dat is toch om je de haren uit te trekken: in plaats van veiliger maakt men het verkeer onveiliger want men geeft de mensen volop de gelegenheid om naar alles te zitten gapen wat zich naast de weg bevindt in plaats van geconcentreerd met het rijden op zich bezig te zijn.
Jullie vroegen een reactie van een Belg? Wel, ik ben in deze beschaamd er een te zijn.
Blijkbaar verschillen Belgische ambtenaren niet veel van de Nederlandse ambtenaren gezien het bepalen van de positie van die palen, ongelofelijk. om te .. _002
Gr Jasper
Gr Jasper
Ik ben opgegroeid met de motoragent achter de reclamebord. Was soms vervelend maar voordeel was dat hij niet 24/7 bij de voordeur van je winkel was. :lol:
gr,
Kenny
gr,
Kenny
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!