Een nieuw forumlid uit Midden-Limburg
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Een nieuw forumlid uit Midden-Limburg
Beste forummers,
Vanuit Roermond meldt zich een nieuw forumlid en bezitter van een R1100RT aan.
Ik ben 50 jaar, heb in het verleden diverse met name Japanse naked bike motoren gereden en ben sinds 2009 een zgn "heropstapper. Na tot grote tevredenheid kennis te hebben gemaakt en nieuwe wegervaring te hebben opgedaan met een R1100R uit 1995, ben ik kort geleden overgestapt op een blauwe R1100RT uit 1996. In feite gaat het om dezelfde motor, maar met een andere opbouw en m.i. ook met een ander rijgedrag. Of zou dat laatste komen door de sportuitlaat die op op de R gemonteerd had, waarbij de geluidsproductie zorgde voor een agressievere rijstijl?
Afstelling en versnellingsbak moeten nog wat aandacht krijgen (heb al de nodige draadjes op dit form doorgenomen), maar de eerste rijindrukken zijn veelbelovend. Omdat ik nu wat langere afstanden rijd dan in het verleden, is de RT een prima alternatief. In ieder geval geniet ik zoveel als mogelijk samen met mijn jongste zoon (Kawa ZR-7S) en eega (Virago 535) van de nodige motorkilometers en de daarbij horende terrasjes. Wellicht zie ik jullie op een van die terrasjes of andere gelegenheden...
Henk (toycar)
Vanuit Roermond meldt zich een nieuw forumlid en bezitter van een R1100RT aan.
Ik ben 50 jaar, heb in het verleden diverse met name Japanse naked bike motoren gereden en ben sinds 2009 een zgn "heropstapper. Na tot grote tevredenheid kennis te hebben gemaakt en nieuwe wegervaring te hebben opgedaan met een R1100R uit 1995, ben ik kort geleden overgestapt op een blauwe R1100RT uit 1996. In feite gaat het om dezelfde motor, maar met een andere opbouw en m.i. ook met een ander rijgedrag. Of zou dat laatste komen door de sportuitlaat die op op de R gemonteerd had, waarbij de geluidsproductie zorgde voor een agressievere rijstijl?
Afstelling en versnellingsbak moeten nog wat aandacht krijgen (heb al de nodige draadjes op dit form doorgenomen), maar de eerste rijindrukken zijn veelbelovend. Omdat ik nu wat langere afstanden rijd dan in het verleden, is de RT een prima alternatief. In ieder geval geniet ik zoveel als mogelijk samen met mijn jongste zoon (Kawa ZR-7S) en eega (Virago 535) van de nodige motorkilometers en de daarbij horende terrasjes. Wellicht zie ik jullie op een van die terrasjes of andere gelegenheden...
Henk (toycar)
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Een nieuw forumlid uit Midden-Limburg
Hallo Henk,
Van harte welkom op het
. 50 is een mooie leeftijd om over te stappen op een degelijke fiets als de
.
Lees vooral de deze topic eens door als het om afstellen van je motor gaat viewforum.php?f=35
Jos
Van harte welkom op het

Lees vooral de deze topic eens door als het om afstellen van je motor gaat viewforum.php?f=35
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- WernerB
- Type: R1200RT
- Bijz: Midland BT next/TomTom 550
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tholen
Hallo Henk,
Welkom op dit unieke forum!
Geniet van de kennis op dit forum en ik wens je veel zonnige en veilige kilometers toe!
Have a nice BMW-day!
wernerB
Welkom op dit unieke forum!
Geniet van de kennis op dit forum en ik wens je veel zonnige en veilige kilometers toe!
Have a nice BMW-day!
wernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Hallo Henk
Hartelijk welkom op het Rt forum.
Fijn dat je even de gelegenheid hebt genomen om je voor te stellen.
Mocht het afstellen problemen opleveren , dan zijn hier genoeg techneuten aanwezig om je bij te staan.
Veel plezier hier, en van je RT.
Hartelijk welkom op het Rt forum.
Fijn dat je even de gelegenheid hebt genomen om je voor te stellen.
Mocht het afstellen problemen opleveren , dan zijn hier genoeg techneuten aanwezig om je bij te staan.
Veel plezier hier, en van je RT.
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!