Even voorstellen.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Beemerke

Even voorstellen.

Ongelezen bericht door Beemerke »

Hallo, ik ben Paul en woon in Drunen. In Februari 2010 het motorrijbewijs gehaald na jaren uitstel, dus nog voor mijn 49e had ik het papiertje. Veel gelezen over motoren, een Yamaha XJ 600 Diversion was een juiste beginnersmotor.
Tja, dat begin al snel te vervelen, de versnellingen zaten te dicht op elkaar en iedereen was al weg bij het verkeerslicht terwijl ik nog moest aanrijden. Zitpositie ook al niet geweldig.

Afgelopen dinsdag naar Duitsland gereden in mijn uppie. Daar ik geen enkel verstand van motoren heb, Erik van Lent Motorkeuringen erbij geroepen. Geweldig is die man, nu durfde ik de Biarritz Blaue uit december 2003 wel te kopen. Op de kar en mee terug naar Nederland. Woensdag naar RDW en Belastingkantoor. ( wat een ellende, 2,5 uur wachten opdat er een man onder je motor kijkt en een nummertje opschrijft). De rit erheen was wel erg vreemd, wat een kolos zeg maar op de weg lijkt het wel een Rolls Royce, heerlijk en dan dat geluid.
Nu nog wachten op het kenteken, maar vast aan de optimate 4 gehangen.

Dus nog voor de midlife zijn intrede gaat doen heb ik de Beemer al in de garage staan, nu nog wat droger weer.

Groeten aan allen,

Paul
Ralph Romein
Type: R1200RT/LC
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Re: Even voorstellen.

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

Hoi Paul, gefeliciteerd en welkom op het forum!

Die midlife, die was waarschijnlijk al lang begonnen. Fijn he, zo'n opleving uit de dagelijkse sleur, die je nu met je RT kan invullen.
Geniet ervan Big RT Smile
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Paul,

Van harte welkom op het RT-forum en gefeliciteerd met de aankoop van de -1150- . "Opstapmotoren" vervelen vaak heel snel, omdat je gewoon MEER wilt. Erik van Lent is een prima keurmeester is ook mijn ervaring. Sterkte met de midlive _001 .

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Randy
Type: R1200RT
Bijz: Alarm,Bi-Xenon,ESA,GPS,50ltr topcase,Full options
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door Randy »

Beste Paul ,
van harte gefeliciteerd met de aankoop van een BMW R1150RT , je zult er even aan moeten wennen ,
het rijdt in het begin anders als de andere motoren door het boxerconcept en het rijwielgedeelte maar
spoedig zul je niet anders willen .

Ik wens je heel veel rijplezier toe en droge dagen , maar ook in de regen is het een feest met zo'n
machine te rijden , je zal het zelf zien .

hou de gepoetste kant boven ,
met vriendelijke -1200- groeten ,
Randy
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

Hee Paul,

gefeliciteerd met de aankoop van je -1150- en welkom hier op het forum.
Na de inspectie van Erik zal je zeker geen miskoop hebben.

Veel veilige kilometers gewenst voor nu en tijdens je midlive ;)

[groet]
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
WernerB
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Woonplaats of omgeving: Tholen

Ongelezen bericht door WernerB »

Hoi Paul,
Welkom op dit mooie forum!
Geniet ervan en vanuit het zonnige Zeeland wens ik je veel veilige kilometers toe!

Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
Beemerke

Ongelezen bericht door Beemerke »

Wachten op het kenteken duurt altijd lang.............. Maar wat een leuk forum, bedankt voor de reactie's. Lezen van alle tips en trucs helpt me tenminste even de tijd te doden. En wat de keuring betreft, heb ik ook te danken aan het forum, had ik van te voren gelezen. Wist aanvankelijk niet van het bestaan af van een keurmeester, heeft toch een barriëre voor me weggehaald en me over de streep getrokken.
Met de midlife komt het wel goed nu ik mijn BMW heb. Heb hem maar vast aan de Optimate 4 gehangen.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”