Aankoop rt1100 particulier

Ben je opzoek naar een andere motor en wil je een BMW R...RT kopen? Stel dan je vragen aan de huidige eigenaren.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
wimsikma

Aankoop rt1100 particulier

Ongelezen bericht door wimsikma »

Beste mensen.

Na een aaantal jaren niet te hebben gereden, ben ik weer op zoek naar een 1100rt. Heb er al veel aanbod gezien op internet van particulier als bedrijfsmatig. Heb nu twee motoren gevonden die me wel aanstaan, een bij een bmw dealer en een particulier. Bij de dealer ben ik ruim 3000 euro meer kwijt voor een 1100 rt die ouder is en meer kilomters heeft gereden.
Wel garantie en nagekeken dus via de dealer. Zou ik voor die 3000 euro de gok kunnen nemen??
De particuliere motor is in goede staat, alle boekjes etc.etc. Graag jullie reacties!
Vriendelijke groet.
han62
Type: R1200RT

Re: Aankoop rt1100 particulier

Ongelezen bericht door han62 »

Voor 3000.00 kun je heel wat repareren of een heleneboel andere leuke dingen doen.

Laat hem bekijken door iemand met een beetje kennis van zaken en als er alle onderhoudsgegevens bij zitten dan lijkt me de keus niet moeilijk

Wanneer heeft ie de laatse beurt gehad anders daar een bedrag voor incalculeren de meeste bedrijven spreken ook over een afleveringsbeurt en dat is meestal toch wel minder dan een grote beurt.

Vell succes
han
BMW Tijger

Ongelezen bericht door BMW Tijger »

Als je echt op zeker wilt gaan kun je hem laten keuren door Erick van Lent of door onze huiskeurmeester Kenny.
Dan kun je met redelijk grote zekerheid vertrouwd kopen.
succes met je keuze _004
groetjes BMW Tijger
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Wim,

Ik zou de particuliere motor toch laten keuren door bijvoorbeeld Erik van lent (http://www.erikvanlent.nl) of Kenny Simon (http://www.motorserviceamersfoort.com). Dat haalt het gokelement helemaal weg.

[groet]
Jos

wimsikma schreef:Zou ik voor die 3000 euro de gok kunnen nemen??
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
wimsikma

Ongelezen bericht door wimsikma »

Bdankt voor de reacties. Heb de particuliere niet gedaan, bij navraag bleek de motor door een auto te zijn omgereden en dus schade heeft gehad, welke schade was niet helemaal duidelijk.
Heb vanmiddag een afspraak voor een proefrit ,bij een bmw dealer, op een 1100 rt jubileum uitvoering. Ik hou jullie op de hoogte!
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Tjsa je weet het maar nooit met aankopen van onbekende particulieren.
Veel succes met de proefit en we horen wel wat het geworden is . . . .
wimsikma schreef:Bedankt voor de reacties. Heb de particuliere niet gedaan, bij navraag bleek de motor door een auto te zijn omgereden en dus schade heeft gehad, welke schade was niet helemaal duidelijk.
Heb vanmiddag een afspraak voor een proefrit ,bij een bmw dealer, op een 1100 rt jubileum uitvoering. Ik hou jullie op de hoogte!
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

.....en toch zou ik 'm óók dan- gezien het vermoedelijke aankoopbedrag - eerst door ErikvL/Peter(Vioma)/Kenny (willekeurige volgorde :D ) laten keuren..... ;)
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Ik heb zelf ook de "gok" genomen om particulier te kopen, al had die van mij wel nog even fabrieksgarantie :D
Het scheelde mij ongeveer 3500 euro en ik dacht dus ook: hier kun je heel wat reparaties voor uitvoeren. Nu 1500 km later en een inspectie bij de BMW dealer blijkt het toch een koopje te zijn geweest.

Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “R....RT kopen ja of nee?”