Nieuw forumlid van het zuiden
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Nieuw forumlid van het zuiden
Hoi Rt forum
Ik ben al even aanwezig op het forum maar heb me nog niet voorgesteld, dus met deze:
Ik ben 57 jaar, zuiderbuur en gebruik de moto hoofdzakelijk voor woon-werk verkeer
Mijn vrouwke heeft eind vorig jaar hare F650GS verkocht, met artrose in beide handen was zelf rijden niet meer aangewezen dus heb ik nu een ervaren duorijder
Na jaren rijplezier op K-motoren ben ik overgestapt op RT, een wereld van verschil!!
Of dit uiteindelijk een goede zaak is zal ik moeten afwachten,
RT stuurt veel lichter, is speelser en "hanteerbaarder", de GT is een "ernstige " moto maar een prachtmachiene, pk's en koppel "genoeg" en vermogen bij elk toerental, maar een dure moto want wil graag op de foto.
Tot nu toe ben ik erg tevreden met mijne nieve moto, hij is nu ingereden en mijn vakantie komt eraan...
Groetjes
sman
Ik ben al even aanwezig op het forum maar heb me nog niet voorgesteld, dus met deze:
Ik ben 57 jaar, zuiderbuur en gebruik de moto hoofdzakelijk voor woon-werk verkeer
Mijn vrouwke heeft eind vorig jaar hare F650GS verkocht, met artrose in beide handen was zelf rijden niet meer aangewezen dus heb ik nu een ervaren duorijder
Na jaren rijplezier op K-motoren ben ik overgestapt op RT, een wereld van verschil!!
Of dit uiteindelijk een goede zaak is zal ik moeten afwachten,
RT stuurt veel lichter, is speelser en "hanteerbaarder", de GT is een "ernstige " moto maar een prachtmachiene, pk's en koppel "genoeg" en vermogen bij elk toerental, maar een dure moto want wil graag op de foto.
Tot nu toe ben ik erg tevreden met mijne nieve moto, hij is nu ingereden en mijn vakantie komt eraan...
Groetjes
sman
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Nieuw forumlid van het zuiden
Beste sman
Welkom bij HET
van het noorden. De overstap van K naar R is zeker een wereld van verschil. Maar als je eenmaal gewend bent, wil je niet meer anders. Jammer dat je eega haar fiets heeft moeten verkopen. Maar achterop je
zal ze zeker ook fijn vinden.
Veel plezier straks met je vakantie en we horen graag nog eens van je.
Jos
Welkom bij HET

Veel plezier straks met je vakantie en we horen graag nog eens van je.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Van harte welkom op het forum en veel veilige km toegewenst.
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Alarm,Bi-Xenon,ESA,GPS,50ltr topcase,Full options
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Beste Sman ,
heel hartelijk welkom op het RT forum alsmede hartelijk gefeliciteerd met je aankoop ,
ik heb ook 3 K modellen gehad , maar de R-en bevallen me beter , zeker de RT's ,
veel dynamischer en chiquer , maar dat ga je zelf ondervinden .
met vriendelijke
groeten uit Rotterdam ,
Randy
heel hartelijk welkom op het RT forum alsmede hartelijk gefeliciteerd met je aankoop ,
ik heb ook 3 K modellen gehad , maar de R-en bevallen me beter , zeker de RT's ,
veel dynamischer en chiquer , maar dat ga je zelf ondervinden .
met vriendelijke

Randy
- WernerB
- Type: R1200RT
- Bijz: Midland BT next/TomTom 550
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tholen
Beste Sman,
Van harte welkom op dit prachtige
!
Geniet van je
in optima forma en veel veilige kilometers toegewenst!
Have a nice BMW-day!
WernerB
Van harte welkom op dit prachtige

Geniet van je

Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!