GPS routes Champagnestreek Frankrijk 08-2008

Plaats hier je (eigengemaakte) GPS routes

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Johannetje

GPS routes Champagnestreek Frankrijk 08-2008

Ongelezen bericht door Johannetje »

1. http://www.filefactory.com/file/a02b19b ... a><br%20/> GPX format (Garmin en Overig)
2. http://www.filefactory.com/file/a02b19d ... a><br%20/> GDB format (Garmin Database)
3. http://www.filefactory.com/file/a02b19e ... a><br%20/> ITN format (O.a. TomTom Rider)

Een mooie 3-daagse route voor mensen die nog verkennend zijn qua bochten en waar de moeilijkheidsgraad nog niet te moeilijk mag zijn qua stuurwerk.
Routes rondom en Reims. De plaats met de imposante kathedraal waar zoveel Franse koningen zijn gekroond.
Gereden in najaar 2008; in deze club mensen zaten veel beginners en mensen die 1-2 maal per jaar een kleine route rijden.
Als je een hotel wilt boeken, boek er dan 1 midden in het centrum van Reims en niet als wij aan de rand vd stad.

@Iedereen: geef mij eens feedback over de gebruikte filehoster.............tips zijn welkom want ik ben niet erg enthousiast.

AfbeeldingAfbeelding

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

EuropeRider
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
Land: Italie
Woonplaats of omgeving: Umbrie
Contacteer:

Re: GPS routes Champagnestreek Frankrijk 08-2008

Ongelezen bericht door EuropeRider »

Ik heb mijn eigen (sub)hosting company omdat ik websites bouw voor kleine bedrijven.... en gebruik dus ftp om mijn bestanden ergens op te slaan. Goedkoop, redelijk snel en niet afhankelijk van anderen (behalve de host) en geen reklame-rotzooi. Op die manier heb ik ook ruimte voor mijn (vele) forums en andere web-aanwezigheid :lol:
Francois A. 'Navman' Dumas
writer, photographer, guide & gopher

The Man's Blog
.... and EuropeRides.com !!!
Johannetje

EuropeRider schreef:Ik heb mijn eigen (sub)hosting company omdat ik websites bouw voor kleine bedrijven.... en gebruik dus ftp om mijn bestanden ergens op te slaan. Goedkoop, redelijk snel en niet afhankelijk van anderen (behalve de host) en geen reklame-rotzooi. Op die manier heb ik ook ruimte voor mijn (vele) forums en andere web-aanwezigheid :lol:
Hallo Europe-rider,

Is dit een open aanbod om gratis dit soort zaken te hosten ? :)
Zou genereus zijn....

Groetjes 8)

Johan
EuropeRider
Contacteer:

Hoi Johan, in principe geen probleem. Ik heb wel een paar Giegjes over hier en daar ;-)

The Man's Blog
Johannetje

EuropeRider schreef:Hoi Johan, in principe geen probleem. Ik heb wel een paar Giegjes over hier en daar ;-)
:D :D :D :D

Ik heb ze nu aan mijn eigen webruimte bij mijn ISP gedumpd, maar heb max 50Mb te besteden.
Ik heb zelf nog even gehost op een eigen server, maar ben daar enkele jaren geleden gestopt, net als met het admin en webmaster-schap.
Idd zijn die gratis sites niets en voordat je voorbij reclame bent ben je een uur verder....

groetjes

Johan
EuropeRider
Contacteer:

Laat me maar weten als je ruimte wilt hebben, dan zet ik een folder voor je klaar op Europerides.com :)

The Man's Blog

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “GPS Routes”