even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
even voorstellen
Beste allen,
Een hernieuwde poging. Een eerdere poging is gestrand omdat dit bijna gelijktijdig viel met onze verhuizing van Noord Holland naar Dronten, en verandering van werkgever. Dit heeft alle beschikbare tijd en aandacht gevraagd de afgelopen periode en is er nu weer wat meer ruimte voor andere aciviteiten. Zie dat de site heel mooi en functioneel is geworden, complimenten daarvoor. Ik lees, ook al ben ik helemaal niet technisch aangelegd, met veel interesse de onderwerpen op de site. Mogelijk dat ik binnenkort ook eens wat mensen kan ontmoeten op een tourrit of andere bijeenkomst. Recent hebben we onze 14 jaar oude RT ingeruild voor en jonger exemplaar van 2007. We hebben het zeer naar ons zin met de BMW, en trekken er regelmatig samen ( Paul & Desirée) op uit.
Vriendelijk groet, Paul
Een hernieuwde poging. Een eerdere poging is gestrand omdat dit bijna gelijktijdig viel met onze verhuizing van Noord Holland naar Dronten, en verandering van werkgever. Dit heeft alle beschikbare tijd en aandacht gevraagd de afgelopen periode en is er nu weer wat meer ruimte voor andere aciviteiten. Zie dat de site heel mooi en functioneel is geworden, complimenten daarvoor. Ik lees, ook al ben ik helemaal niet technisch aangelegd, met veel interesse de onderwerpen op de site. Mogelijk dat ik binnenkort ook eens wat mensen kan ontmoeten op een tourrit of andere bijeenkomst. Recent hebben we onze 14 jaar oude RT ingeruild voor en jonger exemplaar van 2007. We hebben het zeer naar ons zin met de BMW, en trekken er regelmatig samen ( Paul & Desirée) op uit.
Vriendelijk groet, Paul
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: even voorstellen
Beste Paul & Desirée
Van harte welkom op het
. Vanuit het forum vindt jaarlijks het RT treffen plaats. Voor volgend jaar wordt dit eind april 2011. Regelmatig organiseren de leden onderling ook wel ritten waar je je bij aan kunt sluiten.
Veel plezier in Dronten en met het
Jos
Van harte welkom op het

Veel plezier in Dronten en met het

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Van harte welkom op het forum en veel veilige km toegwenst op je 1200RT. Ziet er op de foto in ieder geval goed uit.
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Alarm,Bi-Xenon,ESA,GPS,50ltr topcase,Full options
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Dag Paul ,
van harte welkom en gefeliciteerd met je RT , een mooi ding , hoor !
veel veilige en plezierige km's toegewenst ,
de hartelijke
groeten ,
Randy
van harte welkom en gefeliciteerd met je RT , een mooi ding , hoor !
veel veilige en plezierige km's toegewenst ,
de hartelijke

Randy
- WernerB
- Type: R1200RT
- Bijz: Midland BT next/TomTom 550
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tholen
Hallo Desirée en Paul,
Welkom op dit geweldige forum!
Veel zonnige en veilige kilometers toegewenst!
Have a nice BMW-day!
WernerB
Welkom op dit geweldige forum!
Veel zonnige en veilige kilometers toegewenst!
Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!