nieuwkomer

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

nahoj64

nieuwkomer

Ongelezen bericht door nahoj64 »

Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort in het bezit van -1100- . Deze gekocht op marktplaats met 49000 km. Nadat ik hem opgehaald had viel me op dat de motor erg deinde en nadat ik er met mijn vrouw op gereden had kwam er olie uit de achterdemper die lekte op de uitlaat. Het leek wel of de motor in de fik stond, balen als een stekker natuurlijk en dus op zoek gegaan naar een forum, om te kijken wat voor mogelijkheden er waren om dit probleem aan te pakken. Dus hier beland. _004
Voorheen had ik een k75 rt en daar was een complete site voor. Deze nog niet echt kunnen ontdekken voor de R serie op het internet in het Nederlands. Maar goed het probleem is opgelost eerst de achterdemper naar een revisiebedrijf gestuurd, bleek niet meer te reviseren dus een nw schokdemper (wel jammer als je denkt een goed motor te hebben gekocht). Maar wat stuurt ie nou geweldig!! :D

Groeten Nahoj
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: nieuwkomer

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hi Nahoy,

Gefeliciteerd met je aankoop. Bij particulieren kopen heeft zo z'n risico's. Ze willen de motor alleen maar verkopen en willen dan nog wel eens een verborgen gebrek verzwijgen. Wellicht had je een langere proefrit moeten maken. Maar ja, da's achteraf gezemel. Bij een km stand van 49K heeft de -1100- nog een heel leven voor zich.
Veel succes er mee en fijne kilometers . . . .

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Van harte welkom op het forum en veel veilige km toegewenst.
PeeWee

Ongelezen bericht door PeeWee »

Hallo Johan,
Welkom hier en van harte met je aanwinst. Ondanks dit euvel toch nog veel rijplezier gewenst.
Met pas 49K op de teller moet je de BMW eerst maar eens gaan inrijden! :D

groeten PeeWee
Doragon

Ongelezen bericht door Doragon »

Welkom! Wel balen van je eerste kennismaking met zo'n fijne machine. Veel veilige km's gewenst!
Randy
Type: R1200RT
Bijz: Alarm,Bi-Xenon,ESA,GPS,50ltr topcase,Full options
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door Randy »

nahoj64 schreef:Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort in het bezit van -1100- . Deze gekocht op marktplaats met 49000 km. Nadat ik hem opgehaald had viel me op dat de motor erg deinde en nadat ik er met mijn vrouw op gereden had kwam er olie uit de achterdemper die lekte op de uitlaat. Het leek wel of de motor in de fik stond, balen als een stekker natuurlijk en dus op zoek gegaan naar een forum, om te kijken wat voor mogelijkheden er waren om dit probleem aan te pakken. Dus hier beland. _004
Voorheen had ik een k75 rt en daar was een complete site voor. Deze nog niet echt kunnen ontdekken voor de R serie op het internet in het Nederlands. Maar goed het probleem is opgelost eerst de achterdemper naar een revisiebedrijf gestuurd, bleek niet meer te reviseren dus een nw schokdemper (wel jammer als je denkt een goed motor te hebben gekocht). Maar wat stuurt ie nou geweldig!! :D

Groeten Nahoj
Beste Nahoj ,

Allereerst van harte welkom en gefeliciteerd met je aankoop , maar volgende vraag ; is het echt 49.000 km geweest ?

Ik ben in het bezit geweest van enkele R1100 onderdelen , heb er nl. meerdere gehad en ik had o.m. ook een
goede km teller over (km.stand: 33.000) en die heb ik verkocht aan iemand (weet niet meer waar!) en die bleek het
te gebruiken om een lagere km.stand te verkrijgen , misschien is het in jouw geval ook zoiets geweest ?

Maar voor de rest veel geluk en veilige km's toegewenst ,
de hartelijke -1200- groeten van ,
Randy
WernerB
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tholen

Ongelezen bericht door WernerB »

Hallo nahoj,
Jammer van die aankoop-misser!
natuurlijk welkom op dit geweldige forum!
Veel zonnige en vooral veilige kilometers toegewenst!

Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”