nahoj64 schreef:Hoi allemaal,
Ik ben sinds kort in het bezit van

. Deze gekocht op marktplaats met 49000 km. Nadat ik hem opgehaald had viel me op dat de motor erg deinde en nadat ik er met mijn vrouw op gereden had kwam er olie uit de achterdemper die lekte op de uitlaat. Het leek wel of de motor in de fik stond, balen als een stekker natuurlijk en dus op zoek gegaan naar een forum, om te kijken wat voor mogelijkheden er waren om dit probleem aan te pakken. Dus hier beland.
Voorheen had ik een k75 rt en daar was een complete site voor. Deze nog niet echt kunnen ontdekken voor de R serie op het internet in het Nederlands. Maar goed het probleem is opgelost eerst de achterdemper naar een revisiebedrijf gestuurd, bleek niet meer te reviseren dus een nw schokdemper (wel jammer als je denkt een goed motor te hebben gekocht). Maar wat stuurt ie nou geweldig!!
Groeten Nahoj
Beste Nahoj ,
Allereerst van harte welkom en gefeliciteerd met je aankoop , maar volgende vraag ; is het echt 49.000 km geweest ?
Ik ben in het bezit geweest van enkele R1100 onderdelen , heb er nl. meerdere gehad en ik had o.m. ook een
goede km teller over (km.stand: 33.000) en die heb ik verkocht aan iemand (weet niet meer waar!) en die bleek het
te gebruiken om een lagere km.stand te verkrijgen , misschien is het in jouw geval ook zoiets geweest ?
Maar voor de rest veel geluk en veilige km's toegewenst ,
de hartelijke

groeten van ,
Randy