Betrouwbare dealer?
Moderator: RT_Patrick
- WernerB
- Type: R1200RT
- Bijz: Midland BT next/TomTom 550
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tholen
Betrouwbare dealer?
Ik heb interesse in een BMW die bij Boxerlijn in Buitenpost/Friesland te koop staat. Heeft iemand ervaring met deze dealer? Ik vind zijn vraagprijzen erg laag!
Graag reactie/eventueel per PM.
Have a nice BMW-day!
WernerB
Graag reactie/eventueel per PM.
Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

- Garfield
- Type: R1150RT
- Bijz: Zilver, HVV, alarm, topkoffer
- Woonplaats of omgeving: leusden
Re: Betrouwbare dealer?
Hoi Werner,
en van mij ook een pb
en van mij ook een pb
Groeten, Frans
Als je het weet, is het niet moeilijk.
Als je het weet, is het niet moeilijk.
- WernerB
- Bijz: Midland BT next/TomTom 550
- Woonplaats of omgeving: Tholen
Hallo "Garfield " en Kenny,
dank voor jullie pb-tjes.
Zoals ik al heb teruggemaild naar jullie beiden, kan ik voldoende uit de voeten met de door jullie geleverde informatie.
Voor wat betreft mijn bezoek vandaag aan Kenny voor wat onderhoudswerk aan mijn R1100rt: wat een vakman is die Kenny!!!!! Hij heeft er in elk geval een klant bij! Die rit vanuit Zeeland naar Den Dolder is de moeite waard.
Enne......zijn sensatiekoffie is inderdaad prima!
Jos (ja, die was er ook nog even) bedankt voor je RT-vrienden-sticker en Kenny: jouw sticker achterop haal ik er niet meer af! Bedankt!
Met de hartelijke groeten,
Have a nice BMW-day!
WernerB
dank voor jullie pb-tjes.
Zoals ik al heb teruggemaild naar jullie beiden, kan ik voldoende uit de voeten met de door jullie geleverde informatie.
Voor wat betreft mijn bezoek vandaag aan Kenny voor wat onderhoudswerk aan mijn R1100rt: wat een vakman is die Kenny!!!!! Hij heeft er in elk geval een klant bij! Die rit vanuit Zeeland naar Den Dolder is de moeite waard.
Enne......zijn sensatiekoffie is inderdaad prima!
Jos (ja, die was er ook nog even) bedankt voor je RT-vrienden-sticker en Kenny: jouw sticker achterop haal ik er niet meer af! Bedankt!
Met de hartelijke groeten,
Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

WernerB

Naar aanleiding van Werners vraag heb ik eigenlijk dezelfde vraag mbt ervaringen van anderen met boxerlijn.
Kenny en Garfield, mogelijk kunnen jullie reageren?
Komende week wil ik met mijn broer gaan kijken naar diverse rt's, o.a. die in Buitenpost.
met vriendelijke groet,
Matti.
Kenny en Garfield, mogelijk kunnen jullie reageren?
Komende week wil ik met mijn broer gaan kijken naar diverse rt's, o.a. die in Buitenpost.
met vriendelijke groet,
Matti.
- Maarten de Vries
- Bijz: 2011 model. Bouwjaar 2010
- Woonplaats of omgeving: Het Gooi
- Contacteer:
Mag ik uit de PBtjes concluderen dat het bedrijf zo slecht is dat men dat hier niet wil noemen?
Groetjes,
Maarten
Groetjes,
Maarten
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Maarten,
Ik heb het al vaker gezegd op dit forum: de kwaliteit van de meeste dealers waar ik ben geweest was uitermate teleurstellend, zodat ik met mijn prive
niet meer naar de officiele dealers ga. Helaas delen veel mensen deze ervaring; echter is er niemand op uit om bepaalde dealers hier met naam en toenaam te kakken te zetten.
Daarentegen zijn de ervaringen met BMW boxer enthousiastelingen als Peter/Vioma; Kenny en ook Joost motoren wel positief, en dat mag hier genoemd en gezien worden!
Hans
Ik heb het al vaker gezegd op dit forum: de kwaliteit van de meeste dealers waar ik ben geweest was uitermate teleurstellend, zodat ik met mijn prive

Daarentegen zijn de ervaringen met BMW boxer enthousiastelingen als Peter/Vioma; Kenny en ook Joost motoren wel positief, en dat mag hier genoemd en gezien worden!
Hans
- Maarten de Vries
- Bijz: 2011 model. Bouwjaar 2010
- Woonplaats of omgeving: Het Gooi
- Contacteer:
Bedankt voor je antwoord.
Al mogen wat mij betreft slechte ervaringen ook gedeeld worden met andere. Dat kan teleurstellingen voorkomen bij forum leden / lezers. En motiveert wellicht dealers om beter hun best te doen.
In het rijtje positieve ervaringen kan ik nog noemen:
Motoport Almere. Daar ben ik al jaren zeer tevreden over.
Groetjes
Maarten
Al mogen wat mij betreft slechte ervaringen ook gedeeld worden met andere. Dat kan teleurstellingen voorkomen bij forum leden / lezers. En motiveert wellicht dealers om beter hun best te doen.
Groetjes
Maarten
- peijsj
- Type: R1100RT
Als we dan toch namen noemen dan wil ik Quispel in Deurne toevoegen als betrouwbare dealer.
Laten we in alle openheid gewoon noemen wie wel of niet tevreden is over een dealer. Verstrek daarbij de wel de info waarop jouw oordeel betrekking heeft, zodat iemand anders daar een gefundeerd oordeel over kan vellen.
Losse kreten heeft niemand wat aan, en dat is ook niet fair.
Zelf heb ik mijn motor in 2006 gekocht bij Doornekamp in Hoevelaken. Qua service hoef je daar dus niets te verwachten, maar dat wist ik toen nog niet. Het is handig om te weten voor anderen of je vertrouwd bij een dergelijke zaak een motor kunt kopen.
mijn motor heeft in elk geval geen servicebeurt gehad en toen ik hem kwam ophalen waren ze ook "vergeten" een nieuwe voorband te monteren.
Groet,
Marco
Losse kreten heeft niemand wat aan, en dat is ook niet fair.
Zelf heb ik mijn motor in 2006 gekocht bij Doornekamp in Hoevelaken. Qua service hoef je daar dus niets te verwachten, maar dat wist ik toen nog niet. Het is handig om te weten voor anderen of je vertrouwd bij een dergelijke zaak een motor kunt kopen.
mijn motor heeft in elk geval geen servicebeurt gehad en toen ik hem kwam ophalen waren ze ook "vergeten" een nieuwe voorband te monteren.
Groet,
Marco
Mijn fiets komt ook bij Doornek(r)amp vandaan, en er was ondanks beloftes op papier, in woord en in email, geen van de toegezegde zaken gedaan
(beurt, reparatie, herstel, etc)
Sterker nog, er waren zaken echt flink mis.
Tot bijna levensgevaarlijk aan toe.
- De rechter voorremschijf en "spacers" zaten verkeerd gemonteerd
- De oliepeil glas lekte (en flink ook), Doornek(r)amp noemde dat "zweten". Maar als je bijna een liter in een paar maanden kwijt raakt *zonder* te rijden, is dat toch echt lekken, en niet "zweten".
- De koppelingskabel was half doorgesleten
- handchoke werkt niet goed, blijft hangen
- Olie-filter zat zo vastgerot dat Kenny er 1 van zijn kwaliteitsgereedschappen op stuk heeft gemaakt, zo vast dat het zat. (ergo: is nimmer vervangen ondanks afspraken)
- Lekkende brandstof-kering
- Achtervering versleten (aantoonbaar)
- Achterrem functioneerde nauwelijks.
- KFR was de enige manier van voortbeweging en aandrijving (ergo: niet goed afgesteld)
Het zijn vriendelijke mensen, maar afspraak-is-afspraak is voor hen een totaal onbekend begrip.
Wel zijn ze heel creatief met het vinden van oplossingen, als het moet schroeven ze het benodige onderdeel van een fiets in de showroom af als het jou fiets weer helpt rijdende te krijgen.
Veel van hun fietsen zijn import, daardoor geen service-history bekend (lees: service-boekjes kan ik vrij zelden vinden bij hun fietsen).
Daarentegen verkopen ze op het eerste oog geen echte "wrak van de maand", maar ik ken meerdere personen, ook op dit forum, die bij hen een fiets gekocht hebben, en er altijd wel iets mis mee was. En meestal niet iets "kleins".
Kortom, bij Doorne-ramp, ehm, Doornek(r)amp kan je een prima fiets kopen, mits je er verstand van hebt, of een aankoopkeuring laat doen door bijv. Kenny of Van Lent.
Anders kan je helaas wel eens een verrassing of twee gaan verwachten.
Of je moet het accepteren als een "as-is" en daar ook naar onderhandelen voor de prijs.
(beurt, reparatie, herstel, etc)
Sterker nog, er waren zaken echt flink mis.
Tot bijna levensgevaarlijk aan toe.
- De rechter voorremschijf en "spacers" zaten verkeerd gemonteerd
- De oliepeil glas lekte (en flink ook), Doornek(r)amp noemde dat "zweten". Maar als je bijna een liter in een paar maanden kwijt raakt *zonder* te rijden, is dat toch echt lekken, en niet "zweten".
- De koppelingskabel was half doorgesleten
- handchoke werkt niet goed, blijft hangen
- Olie-filter zat zo vastgerot dat Kenny er 1 van zijn kwaliteitsgereedschappen op stuk heeft gemaakt, zo vast dat het zat. (ergo: is nimmer vervangen ondanks afspraken)
- Lekkende brandstof-kering
- Achtervering versleten (aantoonbaar)
- Achterrem functioneerde nauwelijks.
- KFR was de enige manier van voortbeweging en aandrijving (ergo: niet goed afgesteld)
Het zijn vriendelijke mensen, maar afspraak-is-afspraak is voor hen een totaal onbekend begrip.
Wel zijn ze heel creatief met het vinden van oplossingen, als het moet schroeven ze het benodige onderdeel van een fiets in de showroom af als het jou fiets weer helpt rijdende te krijgen.
Veel van hun fietsen zijn import, daardoor geen service-history bekend (lees: service-boekjes kan ik vrij zelden vinden bij hun fietsen).
Daarentegen verkopen ze op het eerste oog geen echte "wrak van de maand", maar ik ken meerdere personen, ook op dit forum, die bij hen een fiets gekocht hebben, en er altijd wel iets mis mee was. En meestal niet iets "kleins".
Kortom, bij Doorne-ramp, ehm, Doornek(r)amp kan je een prima fiets kopen, mits je er verstand van hebt, of een aankoopkeuring laat doen door bijv. Kenny of Van Lent.
Anders kan je helaas wel eens een verrassing of twee gaan verwachten.
Of je moet het accepteren als een "as-is" en daar ook naar onderhandelen voor de prijs.
- jaybmw
- Bijz: z-technikscherm,wunderlich schakelpookverlenger.
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: Brabant !
Iemand ervaring met Mofra in Rijen ? Positief of negatief?
J.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
kawasaki gpz 600 r ,2jaar
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx7 r ,4jaar (totall los )
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Mofra is voor zo ver ik weet en op basis van 3 reparaties een goede dealer, maar duur. Zowel qua aankoop motoren, als onderhoud. Er zijn meer forumleden met deze ervaring, typ maar Mofra in bij de zoekfunctie.
Groetjes,
Matti.
Groetjes,
Matti.
- jaybmw
Vrijdag a.s. 20dznd beurt bij mofra. De 1e x dat ik hier iets laat repareren omdat ik nog huisselectie heb,en gelijk de remterugroepactie laat uitvoeren.Ben benieuwd,en laat de einduitslag weten op het forum.
,J.
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
- jaybmw
De 20.000 beurt laten uitvoeren bij mofra en 425 euro armer. Merk wel dat er verbetering in het rijgedrag zit. Twijfel enorm of de remvloeistof echt ververst is,1 nippel rv is vochtig vd remvloeistof terwijl lv en achter kurkdroog zijn.Zelf weet ik uit ervaring dat onder het stofkapje het altijd te zien is of er ververst is ja of nee.Dit is bij 2 nippels niet het geval. Ook het verversen van het cardan twijfel ik aan,deze moet geheel gekanteld worden en langs het gat vd abs sensor afgetapt worden. Er staan wel dingen op de factuur,maar zie niet dat er sleutels op de bouten zijn geweest. Chef wp beweert bij hoog en laag wel is uitgevoerd...
Denk dat als het 2e jaar vd huisselectie voorbij is,ik zelf maar eens wat ga sleutelen.Ik ben tenslotte automonteur,dus dat moet wel gaan lukken.Op het synchroniseren en remvloeisof verversen na dan.Ik heb in ieder geval geen fijn en voldaan gevoel over de reparatie,en het is toch niet goedkoop.
Jeroen.
Denk dat als het 2e jaar vd huisselectie voorbij is,ik zelf maar eens wat ga sleutelen.Ik ben tenslotte automonteur,dus dat moet wel gaan lukken.Op het synchroniseren en remvloeisof verversen na dan.Ik heb in ieder geval geen fijn en voldaan gevoel over de reparatie,en het is toch niet goedkoop.
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Het synchroniseren is goed te doen als je de truc kent, remvloeistof vervangen kost bij Ad van Gils maar een uur werk en een liter vloeistof dus dat is bijna de moeite niet waard om zelf te gaan lopen knoeien.jaybmw schreef:De 20.000 beurt laten uitvoeren bij mofra en 425 euro armer. Merk wel dat er verbetering in het rijgedrag zit. Twijfel enorm of de remvloeistof echt ververst is,1 nippel rv is vochtig vd remvloeistof terwijl lv en achter kurkdroog zijn.Zelf weet ik uit ervaring dat onder het stofkapje het altijd te zien is of er ververst is ja of nee.Dit is bij 2 nippels niet het geval. Ook het verversen van het cardan twijfel ik aan,deze moet geheel gekanteld worden en langs het gat vd abs sensor afgetapt worden. Er staan wel dingen op de factuur,maar zie niet dat er sleutels op de bouten zijn geweest. Chef wp beweert bij hoog en laag wel is uitgevoerd...
Jeroen.
Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
- jaybmw
Hoi bert. Wie is ad van Gils? Ik wil in de toekomst daar wel naar toe gaan,ik zie op de factuur van mofra maar een halve ltr remvloeistof staan.Ik denk zelf in auto hoeveelheden,maar in de unit/pomphuis van de
incl leidingen zit er toch meer in dan een halve ltr dunkt me? Het elitaire imago daar spreekt me steeds minder aan,en op mijn vragen werd een beetje ontwijkend geantwoord... Ik betaal g..
een fiks bedrag en verwacht dan perfectionisme.Zelf sleutel ik bij een vag dealer en daar zorg ik voor de kwaliteit van MIJN werk! En het gegeven dat ik in het vak zit en dus verstand van zaken heb werd in Rijen met argusogen aanschouwd. BMW moet toch ook ziin naam hoog houden? Qua factuur zit dit o.k daar,maar de reputatie..?
Enfin,heb gister het wp handboek naar beneden gelaoid en ga in de toekomst idd zelf maar aan de gang.Graag wat gegevens over dhr v gils,zodat daar volgend seizoen de remmen en koppelingsvloeistoffen ververst gaan worden.En wat betreft het synchroniseren,dit laat ik ook graag over aan iemand die niet al1 aan $ denkt,maar meedenkt aan de berijder. Dit doe ik zelf ook als ik in de avonduren mijn diensten verleen aan diegene die haar/zijn auto aanbied voor rep.Kwaliteit en een eerlijke vergoeding, cq rep advies.
Groeten,Jeroen.

Enfin,heb gister het wp handboek naar beneden gelaoid en ga in de toekomst idd zelf maar aan de gang.Graag wat gegevens over dhr v gils,zodat daar volgend seizoen de remmen en koppelingsvloeistoffen ververst gaan worden.En wat betreft het synchroniseren,dit laat ik ook graag over aan iemand die niet al1 aan $ denkt,maar meedenkt aan de berijder. Dit doe ik zelf ook als ik in de avonduren mijn diensten verleen aan diegene die haar/zijn auto aanbied voor rep.Kwaliteit en een eerlijke vergoeding, cq rep advies.
Groeten,Jeroen.
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Ik heb 4 motoren gekocht en in onderhoud gehad bij Jensen in Nijmegen, hier maakt men waar wat ze beloven
. De service is huizen hoog en de prijs betaalbaar, beter dan bij de officiele BMW dealer. Voor mensen uit de omgeving is dit een aanrader.
Mijn laatste motor is gekocht (door toeval) bij Mofra in Rijen, de zaak kwam mij zeer net over, en net als bij andere BWM dealers zie ik er vrij hoge prijzen.
Daar mijn motor 24 maanden BMW huisselectie garantie heeft, laat ik dit via de BMW dealer doen, maar zoals gezegd, als die periode voorbij is, ga ik weer naar mijn thuis honk in Nijmegen.

Mijn laatste motor is gekocht (door toeval) bij Mofra in Rijen, de zaak kwam mij zeer net over, en net als bij andere BWM dealers zie ik er vrij hoge prijzen.
Daar mijn motor 24 maanden BMW huisselectie garantie heeft, laat ik dit via de BMW dealer doen, maar zoals gezegd, als die periode voorbij is, ga ik weer naar mijn thuis honk in Nijmegen.
- jaybmw
Mail naar mofra gestuurd.Ben in afwachting van het antwoord.Heb duidelijk te kennen gegeven dat ik twijfel over het verversen van de remvloeistof en tijdens het uitvoeren van de terugroepactie op remleidingen zijn de wartels op de leiding "rondgedraaid".Dwz het gedeelte waar een sleutel op moet is geen 6-kant meer maar afgedraaid met bv een steeksleutel.
Ik ben benieuwd,en heb een wrang gevoel.Toch 422 euro's afgetikt bij een exclusieve dealer...
J.
Ik ben benieuwd,en heb een wrang gevoel.Toch 422 euro's afgetikt bij een exclusieve dealer...
J.
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Praat me daar alsjeblieft niet van. Als ik dat hier moet schrijven ben ik met een half uur nog bezig.
Ik heb er op het forum (ergens)begin v h jaar al over geschreven
Kenny heeft toen div. dingen opgelost, dus 3x raden waar ik binnenkort weer naar toe ga.
Groeten Bertus
Praat me daar alsjeblieft niet van. Als ik dat hier moet schrijven ben ik met een half uur nog bezig.
Ik heb er op het forum (ergens)begin v h jaar al over geschreven
Kenny heeft toen div. dingen opgelost, dus 3x raden waar ik binnenkort weer naar toe ga.
Groeten Bertus
- jaybmw
Op 7 sept terug naar mofra,omdat er ook een leidingwartel dolgedraaid was van een vervangen leiding tijdens de terugroepactie... Kwam ik zelf achter,als je zelf in een technisch vak zit.! Dit alles is garantie. Ik sprak iemand v/d motorpolitie die hun rt's op mijn werk in de wasstraat schoonmaken e.d. Een collega van hem moest na een paar km terug naar mofra omdat het achterwiel los zat...!!
Maar goed,dit terzijde het gaat over mijn ervaring toch? Ze gaan het oplossen,en ik hoop dat het nu wel goed gaat.Het gesprek met chef wp was afgelopen zat. positief.
Ik houd jullie op de hoogte.
Grtn J.
Maar goed,dit terzijde het gaat over mijn ervaring toch? Ze gaan het oplossen,en ik hoop dat het nu wel goed gaat.Het gesprek met chef wp was afgelopen zat. positief.
Ik houd jullie op de hoogte.
Grtn J.
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Ik ben zeer tevreden over Joost Motoren in Utrecht, vlak bij Maarssen. Ze "doen" alleen BMW motoren, dus een specialist. Joost is BMW monteur in hart en nieren met heel veel jaren BMW-ervaring. Onderhoud gaat altijd snel en perfect. Ook geven ze eerlijk advies, en praten ze je geen dure dingen aan. Ze hebben mij ook een keer geadviseerd iets niet te laten doen (alarm inbouwen), terwijl ze er leuk op konden verdienen.
- Baird
- 2024
Sorry, zie nu je mail pas. Ad van Gils zit bij mij om de hoek in de Haagse Beemden in Breda, levert alle merken, doet daar ook onderhoud aan, levert alle accessoires uit de handel, kijk maar eens op zijn website( wordt alleen in de winter bijgewerkt dus loopt nu een beetje achter), gemoedelijk (familie)bedrijf van prettig formaat. http://www.advangilsmotors.nl/, hij heeft koffie maar die kun je ook bij krijgen!jaybmw schreef:Hoi bert. Wie is ad van Gils? Ik wil in de toekomst daar wel naar toe gaan,ik zie op de factuur van mofra maar een halve ltr remvloeistof staan.Ik denk zelf in auto hoeveelheden,maar in de unit/pomphuis van deincl leidingen zit er toch meer in dan een halve ltr dunkt me? Het elitaire imago daar spreekt me steeds minder aan,en op mijn vragen werd een beetje ontwijkend geantwoord... Ik betaal g..
een fiks bedrag en verwacht dan perfectionisme.Zelf sleutel ik bij een vag dealer en daar zorg ik voor de kwaliteit van MIJN werk! En het gegeven dat ik in het vak zit en dus verstand van zaken heb werd in Rijen met argusogen aanschouwd. BMW moet toch ook ziin naam hoog houden? Qua factuur zit dit o.k daar,maar de reputatie..?
Groeten,Jeroen.

BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
- jaybmw
Sorry, zie nu je mail pas. Ad van Gils zit bij mij om de hoek in de Haagse Beemden in Breda, levert alle merken, doet daar ook onderhoud aan, levert alle accessoires uit de handel, kijk maar eens op zijn website( wordt alleen in de winter bijgewerkt dus loopt nu een beetje achter), gemoedelijk (familie)bedrijf van prettig formaat. http://www.advangilsmotors.nl/, hij heeft koffie maar die kun je ook bij krijgen!
[/quote]
Hoi Bert, Ik was er al achter ja waar het was/is. Ik ga zeker een keer kijken daar bij van Gils,en ik lust geen koffie,ik ben een theemuts.Wel in voor andere drankjes(soms te veel) maar op de fiets is dit niet verstandig.
.
Groet J.

Hoi Bert, Ik was er al achter ja waar het was/is. Ik ga zeker een keer kijken daar bij van Gils,en ik lust geen koffie,ik ben een theemuts.Wel in voor andere drankjes(soms te veel) maar op de fiets is dit niet verstandig.

Groet J.
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
- Baird
- 2024
jaybmw schreef:Sorry, zie nu je mail pas. Ad van Gils zit bij mij om de hoek in de Haagse Beemden in Breda, levert alle merken, doet daar ook onderhoud aan, levert alle accessoires uit de handel, kijk maar eens op zijn website( wordt alleen in de winter bijgewerkt dus loopt nu een beetje achter), gemoedelijk (familie)bedrijf van prettig formaat. http://www.advangilsmotors.nl/, hij heeft koffie maar die kun je ook bij krijgen!

Groet J.[/quote]
ik hoor of zie je wel ..................
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
Hallo allemaal,
Mijn naam is Theo en ben net lid geworden van dit forum. Heb nog geen R type maar ben wel op zoek. Heb hiervoor een Suzuki GS750, Yamaha XV920 en een Honda NTV Revere gereden en ben nu dus op zoek naar een BMW R.....
Nu zag ik via marktplaats, net als WernerB, een mooie R1100RS (ik weet het, geen RT) staan voor weinig bij Boxerlijn.nl. Ben alleen erg benieuwd of iemand ervaring heeft met deze verkoper.
Reacties via PB geen enkel probleem.
Groet,
Theo
Mijn naam is Theo en ben net lid geworden van dit forum. Heb nog geen R type maar ben wel op zoek. Heb hiervoor een Suzuki GS750, Yamaha XV920 en een Honda NTV Revere gereden en ben nu dus op zoek naar een BMW R.....
Nu zag ik via marktplaats, net als WernerB, een mooie R1100RS (ik weet het, geen RT) staan voor weinig bij Boxerlijn.nl. Ben alleen erg benieuwd of iemand ervaring heeft met deze verkoper.
Reacties via PB geen enkel probleem.
Groet,
Theo
- jaybmw
Zojuist de
opgehaald bij mofra. Alles is nu netjes opgelost zoals het hoort.
De remleidingen die beschadigd waren zijn wederom vervangen,en zien er onbeschadigd uit.Fijne afwikkeling van deze zaak,die eigenlijk niet had moeten zijn.
Groet, J.

Groet, J.
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Voor mijn vorige motor,een K100RT,ben ik wel eens voor onderdelen naar Bruurs in Noord Scharwoude (ex BMW dealer)
geweest,hoe die met klanten omgaat daar was ik snel klaar mee.
Mijn motor
gaat niet naar een dealer,onderhoud doe ik zelf wel,
als ik die prijzen zie en hoor begin ik al draaierig te worden,tot op heden is alles zelf prima gelukt,synchroon stellen,
vloeistoffen verversen enz enz.
Mijn motor is kort voordat ik hem kocht door zo'n mannetje gekeurd,ik weet niet eens precies hoe hij heet,
als ik het goed heb gaat dat via de bovag,van lent?!
Ik snap niet dat er mensen zijn die zo'n waarde hechten aan zijn bevindingen aan een motorfiets,
wat hij allemaal goed heeft gekeurd snap ik helemaal niets van
,maar wel zeuren over een achterschokbreker
die lek zou zijn,alleen maar heeel licht zweten.
Maargoed ieder heeft zo zijn ervaringen met verschillende dealers,voor de een bevalt hij perfect en voor de ander waardeloos.
Ik vertrouw op mijn eigen handen en de hulp van een goede vriend die er zo onderhand ook zeer goed in thuis is
.
geweest,hoe die met klanten omgaat daar was ik snel klaar mee.
Mijn motor

als ik die prijzen zie en hoor begin ik al draaierig te worden,tot op heden is alles zelf prima gelukt,synchroon stellen,
vloeistoffen verversen enz enz.
Mijn motor is kort voordat ik hem kocht door zo'n mannetje gekeurd,ik weet niet eens precies hoe hij heet,
als ik het goed heb gaat dat via de bovag,van lent?!
Ik snap niet dat er mensen zijn die zo'n waarde hechten aan zijn bevindingen aan een motorfiets,
wat hij allemaal goed heeft gekeurd snap ik helemaal niets van

die lek zou zijn,alleen maar heeel licht zweten.
Maargoed ieder heeft zo zijn ervaringen met verschillende dealers,voor de een bevalt hij perfect en voor de ander waardeloos.
Ik vertrouw op mijn eigen handen en de hulp van een goede vriend die er zo onderhand ook zeer goed in thuis is

- Berrybeer
- 2023
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Woonplaats of omgeving: Uden
Tja Rob....zoals je zegt....ieder zijn meug....tropic86 schreef:Mijn motor is kort voordat ik hem kocht door zo'n mannetje gekeurd,ik weet niet eens precies hoe hij heet,
als ik het goed heb gaat dat via de bovag,van lent?!Ik snap niet dat er mensen zijn die zo'n waarde hechten aan zijn bevindingen aan een motorfiets,wat hij allemaal goed heeft gekeurd snap ik helemaal niets van,maar wel zeuren over een achterschokbreker
die lek zou zijn,alleen maar heeel licht zweten.....

Mijn ervaringen met Motorcentrum Bruurs zijn zeer goed ik kocht daar mijn R1100R en men was daar vriendelijker dan bij andere motorzaken waar ik om informatie vroeg. Ik probeerde mijn vorige motor in te ruilen en de meeste motorzaken wilde nog geen e mail terug sturen. Bij Motorcentrum Bruurs kreeg ik op elke vraag een net antwoord.
Ik woon heel dicht bij Mofra maar daar zijn de prijzen toch enigszins anders dus als ik een motor wil kopen loop ik hun deur voorbij. Maar ook daar waren ze allemaal zeer vriendelijk als ik onderdelen kom halen.
Je moet natuurlijk wel inzien dat niemand werkt voor de lol alleen er moet ook een boterham verdient worden en dat zal er niet eenvoudiger op geworden zijn. Na jaren zelf in de garage gewerkt te hebben weet ik dat het zeer goed kan gaan maar dat men in een paar jaar ook ineens aan de grond kan zitten. Met andere woorden je kan voor een dubbeltje niet altijd op de eerste rang zitten.Ik weet als je een fout maakt in de garage dat je er 1000 dingen voor goed moet doen voordat die ene fout vergeten is. Slecht nieuws word overal snel bekend maar dat dingen goed gaan word wel automatisch verwacht.
Ton
Ik woon heel dicht bij Mofra maar daar zijn de prijzen toch enigszins anders dus als ik een motor wil kopen loop ik hun deur voorbij. Maar ook daar waren ze allemaal zeer vriendelijk als ik onderdelen kom halen.
Je moet natuurlijk wel inzien dat niemand werkt voor de lol alleen er moet ook een boterham verdient worden en dat zal er niet eenvoudiger op geworden zijn. Na jaren zelf in de garage gewerkt te hebben weet ik dat het zeer goed kan gaan maar dat men in een paar jaar ook ineens aan de grond kan zitten. Met andere woorden je kan voor een dubbeltje niet altijd op de eerste rang zitten.Ik weet als je een fout maakt in de garage dat je er 1000 dingen voor goed moet doen voordat die ene fout vergeten is. Slecht nieuws word overal snel bekend maar dat dingen goed gaan word wel automatisch verwacht.
Ton
- jaybmw
Dingen behoren volgens mij,als de de ervaring hebt,automatisch goed te gaan! Waar gewerkt wordt ... enz,natuurlijk! Maar als je het voertuig aflevert MOET het gedane perfect zijn is mijn doelstelling.Werk zelf voor de v.a.g. groep,en of het een a8 is of een skoda fabia maakt me geen r..t uit,klant op 1! En dat verwacht ik ook als ik mijn dure rt bij de garage breng voor wat dan ook.Even een scherm poetsen zodat het schoon is en het een heldere kijk geeft bv,kleine dingen maar o zo belangrijk voor een klant.Die merkt niet dat het cardan ververst is,wel een schone ruit. En dan denkt men; He ,er is aandacht besteed aan mijn eigendom. Fouten die er evt optreden moeten correct opgelost worden om zo vervolgbezoek in de wp te garanderen is mijn ervaring.Ik ben nu tevreden over Mofra,al doe ik in de toekomst meer onderhoud zelf ivm de prijzen aldaar.
Mvgr Jeroen.
Mvgr Jeroen.
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
Baird schreef:Sorry, zie nu je mail pas. Ad van Gils zit bij mij om de hoek in de Haagse Beemden in Breda, levert alle merken, doet daar ook onderhoud aan, levert alle accessoires uit de handel, kijk maar eens op zijn website( wordt alleen in de winter bijgewerkt dus loopt nu een beetje achter), gemoedelijk (familie)bedrijf van prettig formaat. http://www.advangilsmotors.nl/, hij heeft koffie maar die kun je ook bij krijgen!jaybmw schreef:Hoi bert. Wie is ad van Gils? Ik wil in de toekomst daar wel naar toe gaan,ik zie op de factuur van mofra maar een halve ltr remvloeistof staan.Ik denk zelf in auto hoeveelheden,maar in de unit/pomphuis van deincl leidingen zit er toch meer in dan een halve ltr dunkt me? Het elitaire imago daar spreekt me steeds minder aan,en op mijn vragen werd een beetje ontwijkend geantwoord... Ik betaal g..
Groeten,Jeroen.
Zo'n adresje zocht ik nou, lekker in de buurt
Zal er zeker eens een keer langs rijden
Kan hij ook intergraal rem systemen ontluchten omdat je daar speciale apparatuur voor nodig hebt ?
Wat Mofra betreft: ik vind dat een arrogant bedrijf klant vriendelijkheid kennen ze niet. zeker als je een los onderdeel nodig hebt.
Jasper
Hallo BeemeRTs
Ik heb mijn R1200RT particulier gekochtmet fabrieksgarantie tot half maart 2011. Voordat de garantie voorbij is wil ik een check laten doen door een betrouwbare BMW dealer. Ik woon in zuid-limburg en de dichtsbijzijnde dealer is MOKAM in Beek. Mijn vraag is: wie heeft ervaring met deze dealer of weet een andere betrouwbare dealer ergens in Limburg??
Heel graag hoor ik van jullie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal schrik van de dealer ervaringen die ik lees in deze post op het forum
Hier in limburg zijn motorzaken dun gezaaid. Motoport VOS in Echt is de enige grote, maar die zaak maakt de meest onmogelijke blunders, liegen hun klanten glashard voor en verdienen aan mij geen stuiver meer, laat staan een euro!
Voorbeelden:
defecte benzinemeter op splinternieuwe kawasaki - volgens hun een bekend probleem en ze zouden bellen als kawasaki een oplossing had. Toen ik (omdat ik een half jaar lang niks hoorde) zelf naar kawasaki belde, hadden ze nooit van het probleem gehoord. Leugen dus.
buurman haalde zijn splinternieuwe motor op. Ik heb met ongeloof gekeken. De nieuwe zag eruit alsof hij een half uur daarvoor ergens uit een sloot was gevist. Schandalig!!
Bij monteren van een valbeugel op een nieuwe cruiser ging een kennis in de eerste bocht net niet op zijn gezicht. Wat bleek: de valbeugel was op de kop gemonteerd. Hoezo DOM ??
Een splinternieuwe motor gekocht waarvan de versnellingpedaal bij terug schakelen naar beneden vast bleef zitten als de motor warm gereden was. Probleem werd door hun nooit erkend en uiteraard ook nooit opgelost.
Een kennis kocht recent een 2e hands yamaha. Hierop bleek een uitlaat gemonteerd te zijn die verboden was en waarmee hij dus niet de weg op mocht.
Het enige positieve aan MOTOPORT VOS in ECHT is het feit dat de koffie gratis is. Dat ie voor mij niet te zuipen is zal wel aan de ambiance liggen _003
Ik stop ermee want nu ik dit typ begin ik me weer op te winden en dat zijn die gasten niet eens waard !!!
Ik heb mijn R1200RT particulier gekochtmet fabrieksgarantie tot half maart 2011. Voordat de garantie voorbij is wil ik een check laten doen door een betrouwbare BMW dealer. Ik woon in zuid-limburg en de dichtsbijzijnde dealer is MOKAM in Beek. Mijn vraag is: wie heeft ervaring met deze dealer of weet een andere betrouwbare dealer ergens in Limburg??
Heel graag hoor ik van jullie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal schrik van de dealer ervaringen die ik lees in deze post op het forum
Hier in limburg zijn motorzaken dun gezaaid. Motoport VOS in Echt is de enige grote, maar die zaak maakt de meest onmogelijke blunders, liegen hun klanten glashard voor en verdienen aan mij geen stuiver meer, laat staan een euro!
Voorbeelden:

Het enige positieve aan MOTOPORT VOS in ECHT is het feit dat de koffie gratis is. Dat ie voor mij niet te zuipen is zal wel aan de ambiance liggen _003
Ik stop ermee want nu ik dit typ begin ik me weer op te winden en dat zijn die gasten niet eens waard !!!
- Kees BMW
Goedenavond.
Ik heb in 1992 een k 100 Rs 16 V en in 1994 een K 1100 LT bij Bruus gekocht toen nog BMW dealer en niks dan lof over deze man,toen zat Bruus zelfs nog op zaak.Wie of er nu op zaak zit weet ik niet ik geloof zijn zoon?
Ik heb in 1992 een k 100 Rs 16 V en in 1994 een K 1100 LT bij Bruus gekocht toen nog BMW dealer en niks dan lof over deze man,toen zat Bruus zelfs nog op zaak.Wie of er nu op zaak zit weet ik niet ik geloof zijn zoon?
Kees BMW
- Baird
- 2024
Ja zeker, is geen probleem. Dit is een van weinige die ik niet zelf doe en dus bij hun laat doen.Zo'n adresje zocht ik nou, lekker in de buurt
Zal er zeker eens een keer langs rijden
Kan hij ook intergraal rem systemen ontluchten omdat je daar speciale apparatuur voor nodig hebt ?
Jasper
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
- Marcel 1200rt
- Bijz: K1600GT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: heerlen
Hoi Luc,Erteetje schreef:Hallo BeemeRTs
Voorbeelden:
defecte benzinemeter op splinternieuwe kawasaki - volgens hun een bekend probleem en ze zouden bellen als kawasaki een oplossing had. Toen ik (omdat ik een half jaar lang niks hoorde) zelf naar kawasaki belde, hadden ze nooit van het probleem gehoord. Leugen dus.
buurman haalde zijn splinternieuwe motor op. Ik heb met ongeloof gekeken. De nieuwe zag eruit alsof hij een half uur daarvoor ergens uit een sloot was gevist. Schandalig!!
Bij monteren van een valbeugel op een nieuwe cruiser ging een kennis in de eerste bocht net niet op zijn gezicht. Wat bleek: de valbeugel was op de kop gemonteerd. Hoezo DOM ??
Een splinternieuwe motor gekocht waarvan de versnellingpedaal bij terug schakelen naar beneden vast bleef zitten als de motor warm gereden was. Probleem werd door hun nooit erkend en uiteraard ook nooit opgelost.
Een kennis kocht recent een 2e hands yamaha. Hierop bleek een uitlaat gemonteerd te zijn die verboden was en waarmee hij dus niet de weg op mocht.
Ik heb mijn

Ik weet trouwens niet of dit van invloed is op je eventuele garantie.

Marcel
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Marcel 1200rt schreef:Hoi Luc,Erteetje schreef:Hallo BeemeRTs
Voorbeelden:
Ik heb mijnin september 2010 gekocht met 9000 km op de teller. Ik ben voor de 10k beurt niet naar MOFRA (daar komt ie vandaan) gegaan want dat vind ik te ver. Ik ben ook niet naar MOKAM (Beek) gegaan, want de sfeer is daar nogal elitair. _003 Ik ben naar Notten in Brunssum gegaan, waar ik eerder ook al kwam. Dat is dan wel geen officiële BMW-dealer, maar het zijn wel mensen met kennis van (BMW-)zaken en service. En redelijke prijzen.
![]()
Ik weet trouwens niet of dit van invloed is op je eventuele garantie.![]()
![]()
Marcel
Hallo Marcel,
Dat is toevallig. Ik heb mijn motor particulier gekocht, maar hij is anderhalf jaar geleden ook bij Mofra nieuw gekocht. Voor de garantie moet hij bij een BMW dealer onderhouden zijn dus de komende beurt laat ik Vlak voordat de garantie verloopt bij Mokam doen. Daarna ga ik ook eens kijken naar de prijzen bij andere dealers. Notten is inderdaad een goeie optie.
In ieder geval niet naar Vos in Echt, maar dat had je vast al begrepen

Komend weekend schijnt het lekker droog weer te worden dus dan ga ik weer wat kilometers maken. Denk dat ik ook eens naar de hobbyist rij. Gewoon ff gapen

Groet
ha, daar haal ik altijd m'n spullen als ik m'n motor een beurtje geef, leuke zaak je word er ook altijd goed geholpen als je wat vragen hebtErteetje schreef:Denk dat ik ook eens naar de hobbyist rij. Gewoon ff gapen![]()
![]()

Jasper
- Marcel 1200rt
Wie is die hobbyist dan? 

Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Het was beter als men inderdaad "De Hobbyist" aangeeft;Marcel 1200rt schreef:Wie is die hobbyist dan?
http://www.hobbyist.nl/
Schijnt een autoriteit in de (oudere en minder-oudere) R-modellen te zijn, vanaf 1950-modellen volgens hun website.
Is voor jou ook nog in de buurt Marcel. Tenminste, Hunsel (ruwweg tussen Maasbracht en Weert) is niet echt het einde van de wereld.Marcel 1200rt schreef:Wie is die hobbyist dan?
Mijn motor komt bij Mokam vandaan. En hoewel het elitair lijkt (het zit niet voor niets op een A-locatie naast de A2 en aan de BMW autodealer gelieerd) is de sfeer goed als je met de verkoper (Peter) praat. Ik twijfelde tussen een RS en RT. Dit was het enige bedrijf waar ik op beide mocht proefrijden! Keuze viel op RT (uiteraard) en ik wilde eerst een Tundra Gruene, maar die is anderhalf uur voor ik opbelde met mijn beslissing aan een ander verkocht (dat dan weer wel). Peter zorgde er toen voor dat ik een betere kreeg (die ik nu heb namelijk). Peter deed zijn vreselijke best om het aanbod zo goed mogelijk te maken, maar was ook eerlijk over mijn toenmalige motor (een niet meer zo geweldige K100RT). Die kon ik beter particulier verkopen...
Ik ben nog steeds blij met mijn keuze voor Mokam, ontvang ook nog regelmatig uitnodigingen van ze hoewel het onderhoud elders is ondergebracht (ik woon daar namelijk niet echt meer in de buurt).
Met de Hobbyist heb ik ook goede ervaringen, maar die verkopen geen complete motoren. Hoewel, als je een beetje technisch bent kun je met alle onderdelen die ze op voorraad hebben waarschijnlijk wel vooruit
. Met hen heb ik met name ervaring als importeur/leverancier van Baehr. Ik ken geen betere expert dan Casper. Als hij het niet weet, dan zoek niet verder... De service is ook geweldig, spullen worden kosteloos nagestuurd als het er onverhoopt niet is. Een jaar of vijftien tot twintig geleden heb ik daar met een motorvriend de dynamo verwisseld. Op de stoep (er was nog niet verbouwd) met gereedschap van hun (ze hadden een klein werkplaatsje in de zaak). Recent nog wat onderzoek gedaan aan mijn eigen intercom. Op de stoep, tot na sluitingstijd blijven ze je ondersteunen (en het probleem is opgelost).
Kortom: twee goede zaken...
Ik ben nog steeds blij met mijn keuze voor Mokam, ontvang ook nog regelmatig uitnodigingen van ze hoewel het onderhoud elders is ondergebracht (ik woon daar namelijk niet echt meer in de buurt).
Met de Hobbyist heb ik ook goede ervaringen, maar die verkopen geen complete motoren. Hoewel, als je een beetje technisch bent kun je met alle onderdelen die ze op voorraad hebben waarschijnlijk wel vooruit

- Marcel 1200rt
Hoi DMD,
Zo dichtbij en nog nooit van gehoord.
Ik ga er binnenkort eens kijken.
Marcel
Zo dichtbij en nog nooit van gehoord.

Marcel
Zo zie je maar hoe zinvol een forum kan zijn. Je steekt hier nog eens wat opMarcel 1200rt schreef:Hoi DMD,
Zo dichtbij en nog nooit van gehoord.![]()
Marcel

Zojuist eens gekeken naar reinigingsmiddel voor de uitlaten en ik ga morgen een potje Wondersteen halen. Te koop op veel plaatsen in Limburg (en ook in de rest van het land) en het schijnt dat je uitlaten er als nieuw van worden. De niet verchroomde uitlaten vind ik persoonlijk het enige minpuntje van mijn

Haalt het blauw uit verchroomde uitlaten en het geel uit niet verchroomd RVS. Ik ben benieuwd.
Jullie horen wel of dit echt zo goed werkt.
Luc
Van de hobbyist lees je niks dan goeds op internet.Dave schreef:Mijn motor komt bij Mokam vandaan. En hoewel het elitair lijkt (het zit niet voor niets op een A-locatie naast de A2 en aan de BMW autodealer gelieerd) is de sfeer goed als je met de verkoper (Peter) praat. Ik twijfelde tussen een RS en RT. Dit was het enige bedrijf waar ik op beide mocht proefrijden! Keuze viel op RT (uiteraard) en ik wilde eerst een Tundra Gruene, maar die is anderhalf uur voor ik opbelde met mijn beslissing aan een ander verkocht (dat dan weer wel). Peter zorgde er toen voor dat ik een betere kreeg (die ik nu heb namelijk). Peter deed zijn vreselijke best om het aanbod zo goed mogelijk te maken, maar was ook eerlijk over mijn toenmalige motor (een niet meer zo geweldige K100RT). Die kon ik beter particulier verkopen...
Met de Hobbyist heb ik ook goede ervaringen, maar die verkopen geen complete motoren. Hoewel, als je een beetje technisch bent kun je met alle onderdelen die ze op voorraad hebben waarschijnlijk wel vooruit. Met hen heb ik met name ervaring als importeur/leverancier van Baehr. Ik ken geen betere expert dan Casper. Als hij het niet weet, dan zoek niet verder... De service is ook geweldig, spullen worden kosteloos nagestuurd als het er onverhoopt niet is. Een jaar of vijftien tot twintig geleden heb ik daar met een motorvriend de dynamo verwisseld. Op de stoep (er was nog niet verbouwd) met gereedschap van hun (ze hadden een klein werkplaatsje in de zaak). Recent nog wat onderzoek gedaan aan mijn eigen intercom. Op de stoep, tot na sluitingstijd blijven ze je ondersteunen (en het probleem is opgelost).

Met Mokam heb ik geen ervaring. Het is wel de dichtsbijzijnde BMW Motorrad DealeRT dus daar ga ik wel langs voor het onderhoud (tenminste zolang ik fabrieksgarantie heb :-)
- Berrybeer
- 2023
....De Hobbyist is idd een prima zaak..
. Daar hebben ze afgelopen voorjaar zeer deskundig de headsets van onze BMW Sys 5 helmen geïnstalleerd....was zelfs zo tevreden dat ik bij afrekening héél eerlijk meteen zei dat er maar één headset op de rekening stond.... :-)
Verwacht van het winkelpand zélf echter niet te veel.....volgens mij bestaat het pandje voor 90% uit magazijn...dus zo heel veel rond te kijken vóór de balie valt er nu ook weer niet....

Verwacht van het winkelpand zélf echter niet te veel.....volgens mij bestaat het pandje voor 90% uit magazijn...dus zo heel veel rond te kijken vóór de balie valt er nu ook weer niet....

- Marcel 1200rt
Is er wel koffie?Berrybeer schreef:....De Hobbyist is idd een prima zaak... Daar hebben ze afgelopen voorjaar zeer deskundig de headsets van onze BMW Sys 5 helmen geïnstalleerd....was zelfs zo tevreden dat ik bij afrekening héél eerlijk meteen zei dat er maar één headset op de rekening stond.... :-)

- Marcel 1200rt
Hoi Luc,Erteetje schreef:Zo zie je maar hoe zinvol een forum kan zijn. Je steekt hier nog eens wat opMarcel 1200rt schreef:Hoi DMD,
Zo dichtbij en nog nooit van gehoord.![]()
Marcel![]()
![]()
![]()
Zojuist eens gekeken naar reinigingsmiddel voor de uitlaten en ik ga morgen een potje Wondersteen halen. Te koop op veel plaatsen in Limburg (en ook in de rest van het land) en het schijnt dat je uitlaten er als nieuw van worden. De niet verchroomde uitlaten vind ik persoonlijk het enige minpuntje van mijnhttp://www.jr-wondersteen.com/ned/
Haalt het blauw uit verchroomde uitlaten en het geel uit niet verchroomd RVS. Ik ben benieuwd.
Jullie horen wel of dit echt zo goed werkt.
Luc
Ik heb wel verchroomde bochten en ze zijn idd blauw. Maar dat poets ik niet weg. Het lijkt zelfs op Biarritz Blue.

Trouwens, ik was op zoek naar de ouderwetse chroompoets (dat haalde vroeger zelfs het chroom tevoorschijn onder een laag roest), voor de rest van de knalpot. Nergens te vinden, of het heet tegenwoordig anders. Een of andere idiote Engelse

- Berrybeer
- 2023
Yep.....als je binnenkomt meteen aan de linkerkant.......daar staan altijd een paar koffiethermoskannen met verse koffie...Marcel 1200rt schreef:Is er wel koffie?Berrybeer schreef:....De Hobbyist is idd een prima zaak... Daar hebben ze afgelopen voorjaar zeer deskundig de headsets van onze BMW Sys 5 helmen geïnstalleerd....was zelfs zo tevreden dat ik bij afrekening héél eerlijk meteen zei dat er maar één headset op de rekening stond.... :-)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 4125 Weergaves
-
Laatste bericht door qufo
-
- 12 Reacties