Binnen 20 km. komt de frictie niet meer vrij
Moderator: RT_Patrick
Binnen 20 km. komt de frictie niet meer vrij
Even ter lering en vermaak :lol: vanmiddag uit het werk even op de A7 het gas erop en........na 20 km op de afrit voelde het koppelingshendel alsof de kabel kapot was en de frictie kwam niet meer vrij ik zag m'n geest al dwalen en vanavond de bak demonteren _003 met kunst en vliegwerk maar zonder koppeling thuis gekomen (alleen bij de verkeerslichten een beetje stunten) even op het forum gegluurd.Gelukkig, de borgmoer van het afstelboutje van het ontkoppelingshevel achter op de bak was losgelopen even vlgs. de gegevens afgesteld en klaar was het weer maar dit is nu al de 3e keer dat er iets losrammelt aan die brommert is dat normaal?? ik lees er anders weinig over.
Mooi makkelijk zo'n vraagbaak op de computer.
Mooi makkelijk zo'n vraagbaak op de computer.
- PaulRS
Re: Binnen 20 km. komt de frictie niet meer vrij
Hoi.
Dat borgmoertje wil wel eens loslopen, is nu niet het makkelijkste om goed bij te komen en vastzetten.
Is mij ook al eens overkomen. (even snelsnel afstellen) :roll:
Dat dingen los rammelen is meestal te wijten aan degene die er het laatst aan heeft gezeten, soms moet je een drup Loctite gebruiken en altijd vastzetten volgens de specificaties in het handboek, dan komt er niks los.
Groeten, Paul.
Dat borgmoertje wil wel eens loslopen, is nu niet het makkelijkste om goed bij te komen en vastzetten.
Is mij ook al eens overkomen. (even snelsnel afstellen) :roll:
Dat dingen los rammelen is meestal te wijten aan degene die er het laatst aan heeft gezeten, soms moet je een drup Loctite gebruiken en altijd vastzetten volgens de specificaties in het handboek, dan komt er niks los.
Groeten, Paul.
Geht net, gibbet net.
Re: Binnen 20 km. komt de frictie niet meer vrij
Ik heb het nu goed vastgezet, maar de bout van het schakelhevel is ook al twee keer losgelopen, die zit nu met loctite rood vast; weet niet hoor maar ik hou niet zo van loslopers :lol:
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1307 Weergaves
-
Laatste bericht door japachap
-
-