Met je eens tot op een bepaalde hoogte.
Ik heb het ook gedaan, andere uitlaat, grotere bochten en zo'n K&N filter, en hoewel ik zelf geen vergelijkingsmateriaal heb, mijn dame gaat als de brandweer volgens mijn “huis-expert”.
Als ik echt, echt optrek (gebeurde wel eens per ongeluk in het begin) moest ik flink naar voren hangen om een wheelie te voorkomen, ik schrok mij echt rot, niet echt een fijn gevoel vond ik.
Het geluid is

krijg ik regelmatig te horen.
Maar tenzij je geduld oefent en geen probleem hebt om 2e-hands te scoren, kan het allemaal toch flink in de papieren lopen, denk ik zo.
(Ik heb ook nog een poging gedaan chip-tuning te doen, maar dat was bepaald geen suc6, het verne.kte de perfect afgestelde fiets door Kenny naar een benzinelucht verspreidende knal-fiets. Dus dat laat ik verder even buiten beschouwing)
2e hands uitlaten zie je met een zekere regelmaat te koop staan op (o.a.) MP, zo rond de 200 euro.
Grotere uitlaat-bochten zie je niet zo heel vaak 2e-hands. Maar moet je rekenen op 225 ~275 euro, afhankelijk van de staat en merk (Siebenrock is

)
En K&N luchtfilter zou ik in principe niet zo snel 2ehands willen kopen, tenzij je het onderhoudssetje er bij krijgt

(dan weet je dat de verkoper het tijdig heeft kunnen doen). Dus nieuw, en dan zo rond de 50 pleuri, als ik ff snel kijk?
En dan zo'n PowerCommander;
Voor de R1100Rt kom je uit op de PowerCommander III USB, en die lijkt mij niet goedkoop (495 US Dollar) en het is m.i. een persoonlijke smaak of je na al dat "geweld" van een andere uitlaat, grotere bochten, en zo'n K&N luchtfilter nog zo'n PowerCommander je vermogenshonger kan stillen (voor dat geld

)
Bij mij is het vooralsnog tot zo ver genoeg, het gaat mij al hard zat :lol:
Naast het feit dat ik denk dat dit extra geweld ook extra slijtage geeft aan de dame, en daar voor hou ik nog veel-te-veel van haar

8-) :shock: :roll:
