injectiehuis en choke.
Geplaatst: 26 jun 2010, 10:31
Hallo RT vrienden,
ik heb even advies nodig voor mijn R1100RT, bjr. 2000, 137 dkm.
In januari heb ik hem voor een aardig bedrag onder handen laten nemen door motorport. Reden hiervoor was dat hij steeds minder zuinig ging lopen, niet mooi stationair meer liep en de "choke"knop niet naar behoren werkte.
nu 1800 km. later, zelfde probleem weer. Hij is nimmer zuiniger gaan lopen en de "choke" knop, die ik overigens echt nodig heb bij een koude start, klapt meteen dicht als ik gas geef. Das niet fijn rijden, zeker niet als je met een koude motor hier de wijk uit moet rijden.
Ik heb de rekening er nog eens bij gepakt, en daar staat op dat de gaskleppen een lichte speling hebben in het injectiehuis.
Wat te doen is nu mijn vraag? Graag advies in deze.
gr. Henk
Almere
ik heb even advies nodig voor mijn R1100RT, bjr. 2000, 137 dkm.
In januari heb ik hem voor een aardig bedrag onder handen laten nemen door motorport. Reden hiervoor was dat hij steeds minder zuinig ging lopen, niet mooi stationair meer liep en de "choke"knop niet naar behoren werkte.
nu 1800 km. later, zelfde probleem weer. Hij is nimmer zuiniger gaan lopen en de "choke" knop, die ik overigens echt nodig heb bij een koude start, klapt meteen dicht als ik gas geef. Das niet fijn rijden, zeker niet als je met een koude motor hier de wijk uit moet rijden.
Ik heb de rekening er nog eens bij gepakt, en daar staat op dat de gaskleppen een lichte speling hebben in het injectiehuis.
Wat te doen is nu mijn vraag? Graag advies in deze.
gr. Henk
Almere