Francois (Frans) Dumas
Moderator: RT_Patrick
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- EuropeRider
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
- Land: Italie
- Woonplaats of omgeving: Umbrie
- Contacteer:
Francois (Frans) Dumas
Helaas, de huizenmarkt besliste anders, en dus zitten we nog op onze stek in Blokker, bij Hoorn (alwaar geboren en getogen).
Dus effe voorstellen dan maar:
Francois (Frans) Dumas, na een lange internationale carrière in loondienst nu min of meer gedwongen zelfstandig ondernemer en lekker thuis werkend.... met tijd voor motorrijden!
Daarvoor een 1150RT gekocht, inmiddels al weer 4,5 jaar geleden, en zo enthusiast geworden dat ik zelfs een toer-bedrijfje heb opgericht voor mijn vele Amerikaanse contacten. (Je moet je benzinegeld toch ergens vandaan halen !)
Nina en ik rijden het liefst in de bergen.... zij komt uit Roemenië en ik ben al 50 jaar bergen-gek en dus vertrekken we ooit naar Zuid-Frankrijk, dichterbij ons apartementje in de Alpen.
Tot die tijd toeren we buiten het vakantieseizoen natuurlijk ook in Nederland en omstreken.
Bij slecht weer neem ik wel de Jeep hoor..... met als het moet de RT mee op de bedrijfs-aanhanger :lol:
Leuk initiatief dit forum, alle succes ermee, en ik zal proberen mijn steentje bij te dragen waar mogelijk.
Francois
writer, photographer, guide & gopher
The Man's Blog
.... and EuropeRides.com !!!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Ik wilde je vragen je in te schrijven voor het treffen, maar zie dat je dat al hebt gedaan, en wat meer is: je hebt al adviezen gegeven.
Wat willen we nog meer, behalve veel en veilige kilometers...
Veel plezier op dit forum, bij je collega-motorgekken.
Groet,
Dave
- EuropeRider
- Contacteer:
Hoi Dave,
Ja, ik ben er bij de 26e !
The Man's Blog
- EuropeRider
- Contacteer:
Hoop dat het de 26e mooi weer is, dan komt mijn dame achterop mee, anders alleen. Nina vindt het leuk mee te rijden, maar alleen bij mooi weer... nou ja !! :roll:
The Man's Blog
- EuropeRider
- Contacteer:
Op 26 April staat Amersfoort in de Garmin geprogrammeerd !
Groetjes,
Francois
The Man's Blog