Huurmotor

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
consigliere

Huurmotor

Ongelezen bericht door consigliere »

Dag allemaal,

omdat de levering van mijn nieuwe motor (r1200RT 2010) pas in januari 2011 plaats vindt heeft de dealer Houtrust voor 2 weekeinden een huurmotor beschikbaar gesteld.
Nu zit daar geen navi op. Ik heb wel zo'n apparaat voor los in de auto. Bestaan er makkelijke tijdelijke steuntjes, tasjes of anderzins waardoor je makkelijke even tijdelijk
zo'n rechthoekig schermpje meeneemt? Er zit een 12 volt aansluiting bij en die zit als extra op het dashboard van de RT dus dat is geen probleem.

Ben benieuwd.

Prettig weekeinde en een succesvolle WK toegewenst (to whom it may concern)

Rob _001
sanderh

Re: Huurmotor

Ongelezen bericht door sanderh »

zie bijgevoegde link bijvoorbeeld:
http://www.motozoom.nl/webshop/product. ... D63E3BAC2D

Bovenaan staat de mediabag. Deze zijn geschikt voor normale gps-en, er zit schuim in om de trillingen op te vangen.
Deze is er in meerdere varianten en merken te verkrijgen.
Er zijn ook tanktassen te koop met een dergelijke houder, maar die zullen wel niet op de RT passen.
consigliere

sander, goeie tip. daar vind ik wel iets. Top. Rob _004
Marruk8865

Ongelezen bericht door Marruk8865 »

Heeft een nieuwe R1200RT zo'n lange levertijd dan? _001
DVR1200RT

Ongelezen bericht door DVR1200RT »

Rob, ik heb nu 15000km lang een gewone tomtom met de zuignap op de tank, net voor de tankdop, "geplakt".
Het kabeltje kan dan onder de grijze "tanktasbeugel" door, naar onder het zadel. Daar heb ik 'm op de accu aangesloten.
Werkt prima!
consigliere

Beste Marruk8865,

terechte vraag. Neen, volgens mij slechts een aantal weken.

Ik word eind november 50 en krijg hem van mijn vrouw. Ik heb voorgesteld of een nieuwe motor of een vriendin in een flat.
Het is dus de motor geworden. Maar ik mag hem ook geen dag eerder krijgen als mijn verjaardag.
En dan is 4 januari afleveren toch verstandiger dan 28 november.

Groet rob
Marruk8865

Ongelezen bericht door Marruk8865 »

En dan tot die tijd een vriendin in een flat :?: :lol:
Ik moet nog een paar jaartjes, maar ik weet nu gelijk wat ik wil voor mijn 50e verjaardag ;)
marcmuts

Ongelezen bericht door marcmuts »

Marruk8865 schreef:En dan tot die tijd een vriendin in een flat :?: :lol:
Ik moet nog een paar jaartjes, maar ik weet nu gelijk wat ik wil voor mijn 50e verjaardag ;)
Mijn vrouw was hier heel pro-actief in... De R1200RT wordt volgende week geleverd... :-)
consigliere

Inmiddels heeft Houtrust aangeboden dat ze hun navi demo apparaat uit de showroom 2 weekenden met een houder installeren. Geen kosten.
Ik blijf het een wereld tent vinden.

Bedankt voor de tips en de verwijzingen naar een site waar ze verder ook nog hele andere mooie spullen hebben.

Rob
Maarten de Vries
Type: R1200RT
Bijz: 2011 model. Bouwjaar 2010
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Het Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maarten de Vries »

consigliere schreef:Dag allemaal,

omdat de levering van mijn nieuwe motor (r1200RT 2010) pas in januari 2011 plaats vind

Rob _001
Hoi Rob,

Wil je hem niet eerder hebben of kan Houtrust niet eerder leveren dan januari 2011

Gr Maarten
sanderh

Ongelezen bericht door sanderh »

Maarten de Vries schreef:
consigliere schreef:Dag allemaal,

omdat de levering van mijn nieuwe motor (r1200RT 2010) pas in januari 2011 plaats vind

Rob _001
Hoi Rob,

Wil je hem niet eerder hebben of kan Houtrust niet eerder leveren dan januari 2011

Gr Maarten
Deze vraag was al gesteld :roll:
Maarten de Vries
Type: R1200RT
Bijz: 2011 model. Bouwjaar 2010
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Het Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maarten de Vries »

Inderdaad,zie het nu.

Wel een bijzondere vrouw :-)
MarcoHollaar

Ongelezen bericht door MarcoHollaar »

DVR1200RT schreef:Rob, ik heb nu 15000km lang een gewone tomtom met de zuignap op de tank, net voor de tankdop, "geplakt".
Het kabeltje kan dan onder de grijze "tanktasbeugel" door, naar onder het zadel. Daar heb ik 'm op de accu aangesloten.
Werkt prima!
Hoi Daaf,

Dat heb ik ook geprobeerd, maar op de A1 richting Amsterdam werd ik daar toch nerveus van. Door de trillingen "verschuift" de tomtom dan steeds meer naar het einde van tank, dus maar snel in de zak gestopt.

Inmiddels een RAMmount gekocht en een beugelte voor de TomTom xl-v2. Met USB-voeding via het dashboard, dus makkelijk demontabel.

Groet,
Marco
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Met de A1 gaan ze mee aan de slag, ernstige verkeershinder was vanavond al, ik moest even naar Schiphol op-en-neer, en er staat aangegeven dat "men" de aankomende dagen ook nog aan het werk zal zijn. (lees: ernstige verkeershinder)

De A1 is momenteel geen pretje voor de motorrijder. :shock:

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten

Terug naar “Over: GPS en navigatie”