AUX ingang op radio MY2010

Bekabeling, zekeringen, accessoires en storingen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
marcmuts

AUX ingang op radio MY2010

Ongelezen bericht door marcmuts »

Hallo,

Ik heb recent een nieuwe R1200RT Lifestyle besteld ter vervanging van de GS. Hierop ook de audioinstallatie meebesteld, alleen nu nog een vraagje: heeft er iemand ervaring met het afspelen van MP3's over de USB aansluiting? En hoe ziet die er uit, kan er een USB stick standaard op worden aangesloten of moet er nog een adapter-kabel tussen?

Foto's iemand?
marcmuts

Re: AUX ingang op radio MY2010

Ondertussen durf ik me wel expert te noemen... Als iemand hier vragen over heeft, PB / email gerust. ;)
easydriver

Ongelezen bericht door easydriver »

marcmuts schreef:Ondertussen durf ik me wel expert te noemen... Als iemand hier vragen over heeft, PB / email gerust. ;)
Hallo,

Weet jij misschien al iets over de mogelijke bleuthoot module op de nieuwe radio?
Volgens ik gehoord heb zou men de software kunnen laten updaten en kan men gebruik maken van de bleuthoot functies, via de radio??

mvg
marcmuts

easydriver schreef:
marcmuts schreef:Ondertussen durf ik me wel expert te noemen... Als iemand hier vragen over heeft, PB / email gerust. ;)
Hallo,

Weet jij misschien al iets over de mogelijke bleuthoot module op de nieuwe radio?
Volgens ik gehoord heb zou men de software kunnen laten updaten en kan men gebruik maken van de bleuthoot functies, via de radio??

mvg
Ik denk niet dat het met een update geregeld kan worden als er al niet een Bluetooth zender/ontvanger aanwezig was in de R1200RT MY2010.
Bluetooth gebruikt andere frequenties als de AM/FM radio, dus dat zal hem wel niet worden.
BMWrijn

Ongelezen bericht door BMWrijn »

Ik heb een RT MY2010 uit april. Voorzien van radio en Nav IV.
Geen prob met USB mits het geen stick is met een status-led, dus het meot een 'goedkoop' model zijn.
Mijn radio heeft geen instellingen voor bluetooth, wist niet eens dat het erop zat tot ik de radio fysiek zag tijdens het aansluiten van een intercom (zie foto). Hopelijk komt er een update voor mijn systeem, mijn dealer wist van niets...
Greetz
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Elektrische Systemen”