Voorstellen: Hazeldonk
Moderator: RT_Patrick
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- Hazeldonk
- Type: R1200RT
- Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Dordrecht
- Contacteer:
Voorstellen: Hazeldonk
Mijn naam is Ben, 62,5 jaar oud. 37 jaar getrouwd met Diny en wij hebben samen 2 volwassen dochters. Ik motor vanaf mijn 25ste en BMW vanaf begin '80 en mijn eerste was een R 90S. Toen die op was is er een droom verwezenlijkt door de aanschaf van een R 100RS met bouwjaar 1979. Bij 135000km was ook deze op en heeft een motor revisie ondergaan. Voor mijn werk had ik in de tussen tijd ook een vervoermiddel nodig en dat kan alleen maar een BMW motor zijn. Ik maakte dus een zijsprong door een K 1200LT aan te schaffen, met veel plezier drie jaren opgereden maar het boxer gevoel miste ik en dus kwam mijn huidige 1200RT in de garage te staan naast de R 100RS. Ik ben goed voor een slordige 22000 jaar kilometers die ontstaan door woon/werkverkeer, veel toertochten in het land en vakantie's in het buitenland. Tijdens deze kilometers probeer ik ook mijn tweede hobby uit te voeren n.l. fotografie met mijn huidige spiegelreflex camera, een Nikon D60. Mijn huidige werkgever is de Gemeente Maassluis waar ik werkzaam ben als APV-controleur en dat moet ik dus nog ongeveer 2 jaar en 4 maanden doen.
Ik denk dat ik hierbij "even voorstellen" recht heb gedaan en verwacht een levendig en interressant forum aan te treffen. Tot nu toe voldoet het ruimschoots aan die verwachting.
gr,
Ben
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- Wildripper
- Land: Tsss echt niet
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
- Hazeldonk
- Contacteer:
Dag, inderdaad een interessant forum waar je ook nog een plaatsgenoot ontmoet, leuk dus ook.Miklos schreef:Hee !! Nog een Dordtenaar!![]()
Welkom op dit leuke en interessante forum.
gr Martin
gr,
Ben
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:

grtz
Jos
Hazeldonk schreef:Dag, inderdaad een interessant forum waar je ook nog een plaatsgenoot ontmoet, leuk dus ook.Miklos schreef:Hee !! Nog een Dordtenaar!![]()
Welkom op dit leuke en interessante forum.
gr Martin
gr,
Ben
Jos WRSM
- Hazeldonk
- Contacteer:
Dat kunnen we best regelen denk ik

Met daarbij de mogelijkheid om onderweg aan te sluiten of aansluiten bij ons.
gr,
Ben
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
- JOS WRSM
- Erelid
- Contacteer:
grtz
Jos
Hazeldonk schreef:Jos,
Dat kunnen we best regelen denk ik![]()
gr,
Ben
Jos WRSM
- JOS WRSM
- Erelid
- Contacteer:
Re: Voorstellen: Hazendonk
Welkom op het gezelligste EN interessantste R-RT forum van Nederland. Je hebt net als ik ook een hele motorgeschiedenis achter de rug. En ook bij jou is dat boxergefuhl blijven bestaan. Ja ook fotografie is een leuke hobby en als je ook naar het R-RT treffen komt neem je zeker de spiegelreflex mee? Een goeie fotograaf zoeken we nog voor een mooie groepsfoto want het aantal deelnemers wordt aanzienlijk.
Veel plezier met het forum en hartelijke groet
Jos WRSM
Hazeldonk schreef:Belofte maakt schuld.
Mijn naam is Ben, 62,5 jaar oud. 37 jaar getrouwd met Diny en wij hebben samen 2 volwassen dochters. Ik motor vanaf mijn 25ste en BMW vanaf begin '80 en mijn eerste was een R 90S. Toen die op was is er een droom verwezenlijkt door de aanschaf van een R 100RS met bouwjaar 1979. Bij 135000km was ook deze op en heeft een motor revisie ondergaan. Voor mijn werk had ik in de tussen tijd ook een vervoermiddel nodig en dat kan alleen maar een BMW motor zijn. Ik maakte dus een zijsprong door een K 1200LT aan te schaffen, met veel plezier drie jaren opgereden maar het boxer gevoel miste ik en dus kwam mijn huidige 1200RT in de garage te staan naast de R 100RS. Ik ben goed voor een slordige 22000 jaar kilometers die ontstaan door woon/werkverkeer, veel toertochten in het land en vakantie's in het buitenland. Tijdens deze kilometers probeer ik ook mijn tweede hobby uit te voeren n.l. fotografie met mijn huidige spiegelreflex camera, een Nikon D60. Mijn huidige werkgever is de Gemeente Maassluis waar ik werkzaam ben als APV-controleur en dat moet ik dus nog ongeveer 2 jaar en 4 maanden doen.
Ik denk dat ik hierbij "even voorstellen" recht heb gedaan en verwacht een levendig en interressant forum aan te treffen. Tot nu toe voldoet het ruimschoots aan die verwachting.
gr,
Ben
Jos WRSM
- Hazeldonk
- Contacteer:
Gewoon uitstellen :lol:Miklos schreef:Hee Ben,Hazeldonk schreef:Jos,
Dat kunnen we best regelen denk ik![]()
gr,
Ben
Dat wordt een beetje moeilijk![]()
Ik ben dan met vakantie met het vrouwtje.
groetjes, Martin
Ben
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
- Hazeldonk
- Contacteer:
Re: Voorstellen: Hazendonk
Mijn spiegelreflex volgt mij als een schaduw, :lol:Jos WRSM schreef:Hoi Ben
Welkom op het gezelligste EN interessantste R-RT forum van Nederland. Je hebt net als ik ook een hele motorgeschiedenis achter de rug. En ook bij jou is dat boxergefuhl blijven bestaan. Ja ook fotografie is een leuke hobby en als je ook naar het R-RT treffen komt neem je zeker de spiegelreflex mee? Een goeie fotograaf zoeken we nog voor een mooie groepsfoto want het aantal deelnemers wordt aanzienlijk.
Veel plezier met het forum en hartelijke groet
Jos WRSM
Hazeldonk schreef:Belofte maakt schuld.
gr,
Ben
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
- Hazeldonk
- Contacteer:
Dank je wel voor je welkom. Maak je niet onnodig ongerust ik heb, toen ik mijn camera ging aanschaffen, speciaal de RT met topkoffer meegenomen zodat ik ter plaatse bij de fotozaak kon passen. Camera met toebehoren in een tas en een statief. Samen met mijn leveransier heb ik met statieven lopen sjouwen tot we er een gevonden hadden die paste. Nu past alles in de topkoffer en daar ben ik buitengewoon tevreden over.Dave schreef:Ben,
Neem je dan ook een statief mee zodat je zelf ook op de foto komt? Anders zou het jammer zijn!
Welkom overigens, Ben. Ook ik fotografeer graag, we zijn tot nu toe redelijk merkovereenkomstig (is dat een woord?).
Veel plezier op het forum, en tot de 26e!
Groet,
Dave
gr,
Ben
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
- Hazeldonk
- Contacteer:
Hoi Dave, ik heb de Velbon Ultra LUX i L, met de Velbon PDH-41Q snelkoppeling.Dave schreef:Hey Ben,
Welk statief is dat dan? Heb nu een Velbon, maar zit te denken aan een wat steviger ding. Als dat dan ook nog in mijn topkoffer past zou dat helemaal briljant zijn!
Groet, Dave.
gr,
Ben
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.