Hi guys,
dank voor al jullie racties, maarreeeehhhh
ben vanmiddag eens wezen luisteren wat de geleerden er in Duitsland van vonden, met hun grundlichkeit.
Nou die grundlichkeit heb ik geweten.
Ze hebben uitvoerig de tijd genomen om me voor te lichten over een systeem wat niet aangesloten kan worden.
Er blijkt nl in het geheel van de audio iets te missen waardoor de aan te sluiten kabel niet KAN functioneren.
Ze wisten zich vaag te herinneren dat zij in het verleden deze truuk al eens eerder hadden willen uitproberen bij een RT uit '05, en het hun ook niet gelukt is. Ze wisten er in eerste instantie niet uit te komen, ook niet met hun pcsysteem en tekeningen die hier ook al zijn verschenen. Dus wat deden ze, BELLEN, met München, naar de 'hoofdpieten'

om toch voor alle zekerheid nog maar eens na te vragen. Het verlossende antwoord kwam na enig zoeken. Het is te leveren na 06/2006. Standaard is het eerst dit jaar erin gezet. Uiteindelijk stonden er drie monteurs bij de Hauptchef werkplaats, en langzaam drong het weer tot hun door dat hun het ook niet gelukt was toen.....
Ik geef niet makkelijk op, maar met deze info zal ik het moeten doen, dus.........niet getreurd, genoeg muziek om naar te luisteren .
Dank voor jullie reacties en tot een volgende keer
Martin
[color=#0000BF]r75/6, r 80 rt, r 100 rt, r 1100 rt, r 1150 rt, r 1200 rt (4) [/color]