even voorstellen: marcanon

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

marcanon

even voorstellen: marcanon

Ongelezen bericht door marcanon »

Na een aantal weken al meegelezen te hebben zal ik me nu toch maar eens voorstellen. Marco bijna 37 jaar, woonachtig in rijen. Ik heb mijn 1100rt van '98 nu bijna een maand en hij bevalt zeer goed :D . Ik rijd iedere dag 170km en dan is dit toch heel wat prettiger dan de ducati die ik hiervoor had. (die werd echter maar een enkele keer voor woon werk gebruikt.)

Nu al een aantal handige zaken van de site gehaald. Ik kan helaas :cry: niet op het treffen zijn omdat ik op zondag moet hockeyen. Mocht de wedstrijd er op dat moment niet meer toe doen ivm promotie dan kom ik zeker.
:lol:
groeten Marco en ga zo door met de site

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Frans

Ongelezen bericht door Frans »

Hallo Marco, leuk dat je er bij bent, ik zou zeggen showen die RT
BMW-Harm

Ongelezen bericht door BMW-Harm »

Welkom hier :!:
marcanon

Ongelezen bericht door marcanon »

Mijn RT staat nu zielig in de kou onder een zeiltje aan de druppellader. Zodra het weer het toe laat zal ik eens wassen en op de foto zetten om hem te showen.

marco

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”