Toekomstige BMW R1200RT rijder: JJ-BMW
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Toekomstige BMW R1200RT rijder: JJ-BMW
Hallo,
Sinds 1997 rijd ik motor. (Toen was ik nog 39 jaar. Noem het geen midlife crisis, maar een langgekoesterde wens die eindelijk in vervulling kon gaan ;-) )
Eerst een Suzuki Bandit, vervolgens lange tijd een Honda VFR en sinds vorig jaar een Yamaha FZ1N. Hoewel de laatste motor mij het best bevalt, wil ik overstappen op de R1200RT. Ik verwacht dat mijn vriendin dan weer vaker meegaat en het is makkelijker om lange (toer)ritten te maken. Binnenkort hoop ik de berichten dat ik een ''goeie deal'' heb kunnen doen bij een BMW dealer. Het hangt van de geboden inruilwaarde van mijn huidige motor af welke (gebruikte) R1200RT het wordt ....
Tot spoedig met meer berichten/ervaringen....
Sinds 1997 rijd ik motor. (Toen was ik nog 39 jaar. Noem het geen midlife crisis, maar een langgekoesterde wens die eindelijk in vervulling kon gaan ;-) )
Eerst een Suzuki Bandit, vervolgens lange tijd een Honda VFR en sinds vorig jaar een Yamaha FZ1N. Hoewel de laatste motor mij het best bevalt, wil ik overstappen op de R1200RT. Ik verwacht dat mijn vriendin dan weer vaker meegaat en het is makkelijker om lange (toer)ritten te maken. Binnenkort hoop ik de berichten dat ik een ''goeie deal'' heb kunnen doen bij een BMW dealer. Het hangt van de geboden inruilwaarde van mijn huidige motor af welke (gebruikte) R1200RT het wordt ....
Re: Toekomstige BMW R1200RT rijder: JJ-BMW
Nou een goede beslissing als je het zou doen dat overstappen.
Succes met de speurtocht.
Succes met de speurtocht.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hallo JJ
[welkom]
We zien je nadere berichten graag tegemoet.
Jos
[welkom]
We zien je nadere berichten graag tegemoet.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Hoi JJ-BMW
welkom hier.
We zijn reuze benieuwd welke RT het wordt en wanneer hij gaat komen.
Veel plezier met je zoektocht en hier op het forum
welkom hier.
We zijn reuze benieuwd welke RT het wordt en wanneer hij gaat komen.
Veel plezier met je zoektocht en hier op het forum

Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

-
- Type: R1200RT
- Bijz: Alarm,Bi-Xenon,ESA,GPS,50ltr topcase,Full options
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Beste JJ ,JJ-BMW schreef:Hallo,
is het nog gelukt een mooie R1200RT te vinden , ik ben zeer benieuwd , namelijk ?
met vriendelijke

Randy
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!