Van R naar RT: Zapato

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Zapato

Van R naar RT: Zapato

Ongelezen bericht door Zapato »

Ook ik wil mij wel even voorstellen. Naar jaren met veel plezier rond gereden te hebben op de R850R, vandaag mijn nieuwe (2e hands) -1150- opgehaald. Ondanks het natte weer toch gelijk een dagje rond gereden van midden Nederland, alwaar ik de motor heb gekocht, richting het zuiden. De nieuwe machine voldoet ruim aan mijn verwachtingen en ik ga er veel plezier mee beleven.

Mijn naam is Abe en ik ben woonachtig in Horst en voor de dames hebben wij natuurlijk een mooie site :D , want de motor moet toch ergens van betaald worden, kijk maar eens op http://www.zapato.nl

Ik hoop natuurlijk veel toertochtjes te maken met deze motor en misschien ontmoeten we elkaar wel eens ergens.
Stingray

Re: Van R naar RT

Ongelezen bericht door Stingray »

Van harte welkom op het forum en veel veilige km toegewenst. Volgens mij komt Gijsbertus ook uit Horst.

Wij wonen in elk geval niet zover van elkaar af. (Siebengewald)
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Van R naar RT: Zapato

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Dag Abe

Welkom op het RT forum en gefeliciteerd met je aankoop. Mooie site overigens, alleen wel jammer dat deze (ongewenste) popups genereert. _001
[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Zapato

Jos WRSM schreef:Dag Abe

Welkom op het RT forum en gefeliciteerd met je aankoop. Mooie site overigens, alleen wel jammer dat deze (ongewenste) popups genereert. _001
[groet]
Jos
Hoi Jos,

we zijn bezig een nieuwe site te bouwen, maar dat duurt altijd even, ik zal er in ieder geval met de makers over hebben dat ze dit euvel verhelpen want dat is beslist niet de bedoeling. Bedankt voor je reactie.

Gr Abe
bolderbast

Ongelezen bericht door bolderbast »

Welkom, Abe
Veel plezier met / op je RT!

Misschien kun je bij die nieuwe site nog wat ruimte invoegen voor stylish opgepimpte motorrijlaarzen voor de meisjes?
Zapato

Hoi Jos,

Heeft even geduurd, maar de nieuwe site is klaar en als het goed is verlost van de pop-up.

Gr Abe
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Fijn dat je wat gedaan hebt met mijn (opbouwende) kritiek. (ik kan het toch niet laten)
De site is een mooie afspiegeling van Zapato geworden. Je zult merken dat met een goed SEO beleid de website ook meer bezocht gaat worden, wat ten goede komt aan je klandizie. Houd de site up-to-date en het gaat helemaal _004
Hopelijk bevalt je -1150- nog steeds?

[groet]
Jos

Zapato schreef:Hoi Jos,

Heeft even geduurd, maar de nieuwe site is klaar en als het goed is verlost van de pop-up.

Gr Abe
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”