Update forum

Hulp, meld storingen, melding modificaties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Update forum

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Onze provider Marcel van Mordamus (http://www.mordamus.nl) is zo vriendelijk geweest om de forumsoftware bij de werken tot de laatste PHBB versie 3.0.7-PL1.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Mike Philippens

Re: Update forum

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Is dat er de reden van dat ik niets meer te zien krijg als ik 'toon actieve onderwerpen' doe?
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Waarschijnlijk wel, ik krijg ze ook niet meer _001 _002
han62
Type: R1200RT

Ongelezen bericht door han62 »

En ik dacht dat ik iets stoms gedaan had dus heb Jos en Walter een PB tje gemaild maar als je klikt op nieuwe berichten krijg je hetzelfde beeld als voorheen ben ik nu achter. dus dan heb je de nieuwste berichten zoals voorheen in actieve onderwerpen. lijkt vooralsnog hetzelfde te doen
met vr gr
han
Baird
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Ongelezen bericht door Baird »

er is een verschil tussen actieve onderwerpen en nieuwe berichten, ik zie dat de default setting voor actieve onderwerpen niet meer op het hele forum staat maar een vraag van welk gedeelte je de actieve onderwerpen wilt zien, als deze default setting weer het hele forum bestrijkt dan werkt alles weer zoals we gewent zijn,

don't panic, there is always a solution for the problem!!
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
han62
Type: R1200RT

Ongelezen bericht door han62 »

Hoi Bert,
je hebt helemaal gelijk. Maar dat hele Forum kun je dat al ergens selecteren Of bedoel je dat de Forum beheerders dat moeten toevoegen.
Met vr gr
han
Mike Philippens

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Baird schreef:er is een verschil tussen actieve onderwerpen en nieuwe berichten, ik zie dat de default setting voor actieve onderwerpen niet meer op het hele forum staat maar een vraag van welk gedeelte je de actieve onderwerpen wilt zien, als deze default setting weer het hele forum bestrijkt dan werkt alles weer zoals we gewend zijn
als je de lege pagina als resultaat van 'actieve onderwerpen' krijgt, kun je terug naar 'uitgebreid zoeken'. Als je daar vervolgens alle borden selecteert, krijg je alsnog niets. Ik weet niet of je dat bedoelt, maar verder kan ik niets van een dergelijke instelling vinden. In het gebruikerspaneel is onder foruminstellingen->wijzigen weergaveinstellingen iets te zien wat erop lijkt, maar dat staat al op 'alle berichten' en heeft dus geen invloed.

Geen idee dus waar je het over hebt. Misschien een instelling die beheer moet/kan maken?
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Is opgelost Big RT Smile
Mike Philippens schreef:Is dat er de reden van dat ik niets meer te zien krijg als ik 'toon actieve onderwerpen' doe?
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over het forum”