V-stream scherm R1200RT

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

Habeve

V-stream scherm R1200RT

Ongelezen bericht door Habeve »

Hallo allemaal,

op het duitse forum rt-freunde.de is men bezig om een verzamelbestelling te maken voor het V-stream scherm van Ztechnics
http://www.rt-freunde.de/viewtopic.php?p=159253#159253" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier de link naar Ztechnics:
http://shop.ztechnik.com/cgi-bin/ztech/ ... l=bm%2d066" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien zijn er onder jullie ook mensen geïnteresseerd in zo'n scherm. Je kunt je daar bijvoegen tot 9 mei a.s.
Ik sta er al op en wie weet,...........

[groet]
-1200-
Harald
frederik

Re: V-stream scherm R1200RT

Ongelezen bericht door frederik »

Is dat wel verstandig dergelijk scherm aan te kopen ?

Je kijkt beter eens naar alternatieve merken. Persoonlijk rij ik nu al een ruime drie jaar met een nedplex scherm. Mooi, sterk tegen steeninslag (dat is meestal het probleem bij de andere merken) en vooral stil achter het scherm. Door de vrij lage prijs hoef je ook niet in groep te kopen, in Duitsland. Je kan gewoon eens langs gaan en een demo rit ermee rijden. Betrokken scherm is ook te verkrijgen in zwarte uitvoering, en deze staat prachtig op mijn nieuwe silverline rt. Op een zwarte moet dat nog mooier zijn.

Een plaatje kan je krijgen op aanvraag.

Maar je koopt wat je wil hoor.

Frederik
Habeve

Re: V-stream scherm R1200RT

Ongelezen bericht door Habeve »

frederik schreef:Is dat wel verstandig dergelijk scherm aan te kopen ?

Je kijkt beter eens naar alternatieve merken. Persoonlijk rij ik nu al een ruime drie jaar met een nedplex scherm. Mooi, sterk tegen steeninslag (dat is meestal het probleem bij de andere merken) en vooral stil achter het scherm. Door de vrij lage prijs hoef je ook niet in groep te kopen, in Duitsland. Je kan gewoon eens langs gaan en een demo rit ermee rijden. Betrokken scherm is ook te verkrijgen in zwarte uitvoering, en deze staat prachtig op mijn nieuwe silverline rt. Op een zwarte moet dat nog mooier zijn.

Een plaatje kan je krijgen op aanvraag.

Maar je koopt wat je wil hoor.

Frederik
Het was ook maar een hint in die richting. Natuurlijk is iedereen vrij om te kopen wat ie wil.
Ik heb zelf een groot scherm van Wunderlich op mijn -1200- .
Op mijn -1100- en -1150- had ik een scherm van Secdem waar ik uitermate tevreden over was.

Heb je trouwens geen last van dat 'vouwtje' boven in het scherm?
Lijkt mij ietwat te vertekenen of valt dat wel mee?

[groet]
-1200-
Harald

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Overige accessoires”