Gewoon stoer

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

FrankGW

Gewoon stoer

Ongelezen bericht door FrankGW »

Ik ben net nieuw hier, maar heb een hoop lol gehad aan dit forum vanavond! Heb zelf (nog) geen 1100RT maar die van m'n broer gekaapt en er vorige week mijn rijbewijs op gehaald. Geen spijt van gehad, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik de bijzondere verrichtingen op een lesfietsje heb gedaan :lol:

Ik kan iedereen aanraden om om een motor als deze af te rijden op de weg, ongelofelijk hoe snel je vertrouwd raakt met deze motor! Heb vandaag heerlijk een paar uurtjes (als newbee) rondgereden en het smaakt naar (veel) meer...!!
Laatst gewijzigd door FrankGW op 25 dec 2008, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Gewoon stoer

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Frank, van harte welkom op het RT forum en veel plezier met je rijbewijs.

grtz
Jos
FrankGW schreef:Ik ben net nieuw hier, maar heb een hoop lol gehad aan dit forum vanavond! Heb zelf (nog) geen 1100RT maar die van m'n broer gekapt en er vorige week mijn rijbewijs op gehaald. Geen spijt van gehad, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik de bijzondere verrichtingen op een lesfietsje heb gedaan :lol:

Ik kan iedereen aanraden om om een motor als deze af te rijden op de weg, ongelofelijk hoe snel je vertrouwd raakt met deze motor! Heb vandaag heerlijk een paar uurtjes (als newbee) rondgereden en het smaakt naar (veel) meer...!!
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”