RUSOR'S Road Train

Laat hier je R1200RT maar zien . . . .

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
RUSOR

RUSOR'S Road Train

Ongelezen bericht door RUSOR »

Hoi,
Gisteren om 21 00 's avonds een wel zeer leuke telefoon gehad....
Er staat hier een pakje voor u meneer.
Deze middag het pakje persoonlijk gaan uitpakken :grin:

Afbeelding

Afbeelding

Samen met Ludwig dan maar in actie gekomen....
Afbeelding

Het eerste blik in de doos....
Afbeelding

Afbeelding

Toen werd ik pas echt ongeduldig :grin: :grin: Ludwig wat achter zijn veren gezeten :lol:

Afbeelding

En dan het eerste blik op een bijna volledige motor...

Afbeelding

Afbeelding

Het blijft leuk om zo je troetel vanuit de krat te kunnen verwelkomen....

Zo blij als een kleine met mijn roos formuliertje naar huis gestuurd voor de nodige papperassen met de verzekering en inschrijving in orde te maken.

Als alles meezit kunnen we zaterdag bollen.... Joepie.... Big RT Smile

GRTS Danny
Mike Philippens

Re: RUSOR'S Road Train

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Leuk om wheelies te oefenen! :D
peijsj
Type: R1100RT

Ongelezen bericht door peijsj »

Wat mij betreft: een waanzinnig leuke manier om je nieuwe motor te ontmoeten _004
Veel plezier er mee. Kan niet fout gaan overigens.
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

Kewl man,
Om zo je hagelnieuwe -1200- zelf uit te pakken.
Nu alle schroefjes er in en rijden maar.
Veel plezier ermee!
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
ltjl

Ongelezen bericht door ltjl »

Mooie fiets man !!!!! Leuk dat je deze foto's hebt ! _004
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Gáááf Danny... _004

...ennuh....bewaar jij net als ik ook altijd graag de verpakkingen van je nieuwe spullen??.... :D
("Ja, lief, da's echt nodig gedurende de garantie periode...daarin moet je 'm terugsturen als er iets mee is..")
rt1200fan

Ongelezen bericht door rt1200fan »

Mooi!
hij moet nog wel gepoetst worden, de lak is erg dof.
;)
RUSOR

Hoi,
Bedankt voor jullie fijne reakties....

Vandaag al eens kijken of we dit erin krijgen.... standaard is maar standaard he.... een klein beetje anders dan anderen is altijd leuk
Afbeelding

Afbeelding

En morgen dan de grote dag.... eindelijk terug bollen Big RT Smile

GRTS Danny
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

[media]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/R8E-MvSsXA4&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/R8E-MvSsXA4&hl ... fs=1&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/media]
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
RUSOR

Hoi,
Gisteren was het dan zover. Mijn verjaardagskadootje in ontvangst gaan nemen.

Eerst nog even een de GPS monteren naar mijn goesting samen met de chef van het werkhuis...

Afbeelding

De laatste details mooi afwerken...

Afbeelding

En toen konden we naar huis...

Even een foto nemen zoals hij in vakantiemodus staat...

Afbeelding

En dan een foto zoals hij meestal gebruikt zal worden...

Afbeelding

En dan nog even een toertje rond de blok met vrouwtje voor eens te kijken hoe het bevalt.

De volgende dag dan een toerritje meegenomen
Afbeelding

De eerste 500 km zitten erop.

De bevindingen zijn zeer positief.
Het blok draait zoet en hij reageert gezwind op het gas.
Het esa systeem is voelbaar en ik vind het zijn centjes wel waard.
De radio is goed en vlot te bedienen maar toch niet veel geniet van gehad. Dit doordat de ruit van de RT voor mij op niets trekt. Wat dan ook het enige minpunt is dat mij vandaag is opgevallen. Ik zit met mijn 1M86 net in de turbulentie van de ruit. Dit in eender welke stand deze zich bevind. Gewoon een kabaal van jewelste en daar zal van de week een oplossing worden voor gezocht.
Voor de rest zijn alle snufjes zoals cruiscontrol en verwarmde handvaten en zetelverwarming fijne dingen en goed bevonden.
De topkoffer is een serieus ruimtewonder en zeker voldoende voor dagritten. De duo was ook zeer tevreden van het comfort. Zeker mede door de topkoffer.

Al bij al zijn we supper tevreden. Als er nu nog een oplossing komt voor de ruit dan kan het niet meer stuk.

Verder zoeken we met de tijd nog een intercom te plaatsen gelinkt met de radio.

We houden jullie op de hoogte

GRTS Dannny
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst enne..........

ziet er goed uit....
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

Ziet er zeker netjes uit, ook de velgen vind ik persoonlijk er mooi uitzien!

Gr. Milan
RUSOR

Hoi,
Bedankt voor de leuke reakties... deze week nog even gaan schoppen voor een andere ruitje....
Een fotootje zegt jullie meer denk ik....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maandag wordt de intercom geplaatst....
Voor de rest zijn de eerste 800 km achter de rug en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben van de ruil van een 1200GSA naar een RT.... lekker comfortabel en toch nog zeer sportief te rijden.

GRTS Danny
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Hallo Danny,
Hoe bevalt de v-stream? Ik heb dezelfde maar dan nog een maat hoger.
Die bevalt prima, maar de turbulentie met name in mijn rug is niet helemaal weg.
Hoe is dat bij jou?
Hans
RUSOR

HansD schreef:Hallo Danny,
Hoe bevalt de v-stream? Ik heb dezelfde maar dan nog een maat hoger.
Die bevalt prima, maar de turbulentie met name in mijn rug is niet helemaal weg.
Hoe is dat bij jou?
Hans
Hoi,
De Vstream is in orde voor mij. Het gebulder rond de helm is weg. Enkel een beetje widgeruis blijft over maar we rijden ten slotte met een motor he. Ik rij nu eigenlijk nog enkel met de helm dicht als het regend of op de autosnelweg boven de 150...

Wat ik voor de rest nog kan melden is niets speciaals.
De kilometers vliegen voorbij. Zodanig dat het geplande 1000KM onderhoud morgen op een 1700 zal worden uitgevoerd.

Verder bevalt de intercom ook zeer goed. Althans voor mij want de duo heeft nog niet meegereden sinds dat ding erop staat.
De link met de originele radio is zeer leuk en werkt goed. Nu kan ik zonder problemen naar het sport luisteren op zondag en een toertje maken _004 Ook de geluidkwaliteit van de muziek is op een zeer aanvaardbaar niveau. Ik ben tevreden met de starcom digital in combinatie met een systeem 6 helm

Zaterdag gaan we eens naar de Eifel en een bezoekje brengen aan Wunderlich... Wie weet wat vind ik daar.

toch één minpuntje... Na 1700 kilometer staan eer al krassen op de schetsplaat van de voetsteunen. Vind ik wel snel. Wat moet dat geven na enkele 10 000 de ... niet erg goed van kwaliteit. Het is enkel aan de rechter steun. Ben benieuwd wat de dealer morgen te zeggen heeft.

GRTS Danny
Jos BMW

Ongelezen bericht door Jos BMW »

hoi,

Ik lees dat je voor zaterdag een ritje naar Wunderlich in de Eifel gepland hebt. Heb je een adres. Ik overweeg een zadel van Wunderlich te kopen. Als het bedrijf niet te ver weg is,is een bezoekje altijd de moeite waard. Alvast bedankt.

Jos BMW -1100- _004 Big RT Smile
Ralph Romein
Type: R1200RT/LC
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

toch één minpuntje... Na 1700 kilometer ... gen heeft.

De schetsplaat van mijn -1200- moet ik laten overspuiten. De verf valt er gewoon vanaf na twee jaar. BMW zegt pekel, maar ik zeg slechte kwaliteit verf. Mijn auto heeft de hele winter buiten gestaan en in de pekel gereden. Is niet gewassen en de verf zit er gewoon nog op. Ik ga nog wel BMW aanschrijven, maar verwacht er niet veel van. Mijn voorwiel vertoont trouwens ook dat beeld met de lak. Achterwiel is goed terwijl die er toch altijd bij was.

Mooie motor, veel plezier er mee.
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding
RUSOR

Jos BMW schreef:hoi,

Ik lees dat je voor zaterdag een ritje naar Wunderlich in de Eifel gepland hebt. Heb je een adres. Ik overweeg een zadel van Wunderlich te kopen. Als het bedrijf niet te ver weg is,is een bezoekje altijd de moeite waard. Alvast bedankt.

Jos BMW -1100- _004 Big RT Smile
Wunderlich GmbH
Kranzweiherweg 12
53489 Sinzig

Hun site vindt je hier
http://www.wunderlich.de/Wunderlich-ins ... ngszeiten/

GRTS Danny
RUSOR

Ralph Romein schreef:toch één minpuntje... Na 1700 kilometer ... gen heeft.

De schetsplaat van mijn -1200- moet ik laten overspuiten. De verf valt er gewoon vanaf na twee jaar. BMW zegt pekel, maar ik zeg slechte kwaliteit verf. Mijn auto heeft de hele winter buiten gestaan en in de pekel gereden. Is niet gewassen en de verf zit er gewoon nog op. Ik ga nog wel BMW aanschrijven, maar verwacht er niet veel van. Mijn voorwiel vertoont trouwens ook dat beeld met de lak. Achterwiel is goed terwijl die er toch altijd bij was.

Mooie motor, veel plezier er mee.
Typische BMW reaktie... ligt altijd aan een ander en niet aan hun... maar dat ze het maar bewijzen dat het niet aan hun ligt...
Blijven mailen en de dealer bestoken met vragen helpt wel eens

GRTS Danny
Jos BMW

Ongelezen bericht door Jos BMW »

Danny,

Dank je voor het adres. Kon het in eerste instantie niet vinden op de site van Wunderlich. Bleek later dat het er wel stond.

Gr. Jos Big RT Smile -1100- _004
RUSOR

Jos BMW schreef:Danny,

Dank je voor het adres. Kon het in eerste instantie niet vinden op de site van Wunderlich. Bleek later dat het er wel stond.

Gr. Jos Big RT Smile -1100- _004

Geen dank.... daar dient een motorforum toch voor... om elkaar een beetje te helpen

GRTS Danny
raampm

Ongelezen bericht door raampm »

Mooie set zo bij elkaar, heb ik wel een vraag over die velgen. Ze lijken op die van een k1300 maar passen deze ook op een RT van 2007en heb je overigens nog de oude?

mvrgr,

Paul
RUSOR

raampm schreef:Mooie set zo bij elkaar, heb ik wel een vraag over die velgen. Ze lijken op die van een k1300 maar passen deze ook op een RT van 2007en heb je overigens nog de oude?

mvrgr,

Paul
Hoi,
Het design is inderdaad gelijk maar het zijn velgen die uit een R1200S komen. Deze zijn zowel in grijs als zwart te krijgen maar je moet wel uitkijken naar de smalste velg voor de achterste. Er zijn namelijk twee maten en de breedste is voor een 190 band en dus minder geschikt voor een RT. Vooraan moet je de afstandbus voor een RT passent maken aan het S wiel. De velgen die er standaard in stonden heb ik inderdaad ook nog maar zijn voorlopig niet te koop.

GRTS Danny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Showen die R1200RT”