Opgelost: Kaart verwijderen van Zumo 660

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
HVEI

Opgelost: Kaart verwijderen van Zumo 660

Ongelezen bericht door HVEI »

Ik heb de Promotor motorkaart (werkt prima overigens) op mijn Zumo 660 gezet. Deze week kwam hier een update van uit en die heb ik er vervolgens opgezet.
Wat blijkt nu, de oude kaart blijft er ook gewoon op staan.
Even wissen dacht ik, maar dat is lastiger dan je denkt. Ik kan het kaart bestand nergens terugvinden.
Ergo:
Wie weet hoe je een kaart van de Zumo 660 moet verwijderen?

[groet]
Huub
han62
Type: R1200RT

Re: Kaart verwijderen van Zumo 660

Ongelezen bericht door han62 »

Even kijken op het GPS Forum Onroute dat maakt je een hoop wijzer.

Daar is dat onderwerp ook behandeld.
je moet de Zumo aan de pc aansluiten en map openen en vervolgens De kaarten staan in het bestand gmapsupp.img. Als je deze verwijdert (uiteraard eerst voor de zekerheid een backup maken op de pc) is de motorkaart van je zumo verdwenen.
Je kunt trouwens dan net zo goed het bestand gmapsupp.img meteen op een SD-kaart zetten (wel eerst een map Garmin aanmaken op de SD-kaart waar je dat bestand in moet zetten)
HVEI

Ongelezen bericht door HVEI »

Dankjewel Han!
Dik voor elkaar nu. Heb ook even op het GPS Forum gekeken en daar werd me inderdaad veel duidelijk. Aanvankelijk durfde ik niet zomaar het bestand te verwijderen, was bang dat ik al mijn kaarten zou kwijtraken, maar als je eerst even een backup maakt kan dat natuurlijk niet echt fout gaan.
Ik heb meteen even van de gelegenheid gebruik gemaakt om de kaart naar de SD kaart te kopieren en ook dat werk wonderwel goed.

Goede tip dus.

Huub
han62
Type: R1200RT

Ongelezen bericht door han62 »

Hoi Huub,
Fijn dat je er wat aan hebt.

Met vr gr
Han

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”