draadjes doorgebrand !
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
draadjes doorgebrand !
heb ik weer hoor ! zijn er twee draadjes door gebrand ze lopen bij de jiffy langs en starten doet ie ook al niet meer ! wie o wie weet wat voor draadjes dat zijn ?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Op de jiffy zit een schakelaar, die draadjes lopen daar naartoe -denk ik-
De motor "denkt" nu dat de jiffy nog steeds uit staat en dus start ie niet.
Je kunt de draadjes -tijdelijk- aan elkaar verbinden, MAAR VERGEET NIET dat je dus wel de zijstandaard ff inklapt voor je wegrijdt, want dat is waarom die schakelaar daar zit.
Oja, en natuurlijk ff vaststellen waarom die draadjes doorgesmolten zijn, want als er ergens kortsluiting zit kun je de boel nog erger vernaggelen.
Succes
De motor "denkt" nu dat de jiffy nog steeds uit staat en dus start ie niet.
Je kunt de draadjes -tijdelijk- aan elkaar verbinden, MAAR VERGEET NIET dat je dus wel de zijstandaard ff inklapt voor je wegrijdt, want dat is waarom die schakelaar daar zit.
Oja, en natuurlijk ff vaststellen waarom die draadjes doorgesmolten zijn, want als er ergens kortsluiting zit kun je de boel nog erger vernaggelen.
Succes
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Ja raar. Komt het wel door kortsluiting, of zijn ze ergens tegen aangelopen? Hansrobin schreef:dank voor je snelle reactie![]()
de motor staat nog in Kampen maar haal hum morgen weer op met de aanhanger , dan maar eens weer ff verder kijken naar de oorzaak:
maar wat ik zo raar vindt is dat er geen zekering naar z.n grootje gegaan is
heb inmiddels de motor weer thuisHansD schreef:Ja raar. Komt het wel door kortsluiting, of zijn ze ergens tegen aangelopen? Hansrobin schreef:dank voor je snelle reactie![]()
de motor staat nog in Kampen maar haal hum morgen weer op met de aanhanger , dan maar eens weer ff verder kijken naar de oorzaak:
maar wat ik zo raar vindt is dat er geen zekering naar z.n grootje gegaan is

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht