Led-lampje (rood) naast 12v aansluiting
Moderator: RT_Patrick
- orlando
- Type: R1200RT
- Bijz: 2005, ESA, BC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Almere
Led-lampje (rood) naast 12v aansluiting
Hallo Forumleden,
Heeft iemand een idee wat een rood led-lampje betekent naast de 12v aansluiting op je cockpit?
zie foto/bijlage.
Ik heb de motor zaterdag 3april j.l. opgehaald en vergeten te vragen wat het is, en de zaak is pas na de pasen weer open.
Vandaar deze vraag.
Alvast hartelijk dank.
Orlando
Heeft iemand een idee wat een rood led-lampje betekent naast de 12v aansluiting op je cockpit?
zie foto/bijlage.
Ik heb de motor zaterdag 3april j.l. opgehaald en vergeten te vragen wat het is, en de zaak is pas na de pasen weer open.
Vandaar deze vraag.
Alvast hartelijk dank.
Orlando
Re: Led-lampje (rood) naast 12v aansluiting
Orlando,
Als er een metalen ring om het ledje zit zou het een onderdeel van een BMW-alarm kunnen zijn. In dat geval heb je bij de sleutels ook speciale 'alarmsleutels' ontvangen om via deze ring het alarm te (de)activeren, mocht de afstandbediening niet werken.
Heb je geen BWM-alarm, dan kan het van alles zijn. Waarschijnlijk een signalering vóór een of andere optie, mogelijk geïnstalleerd door één van de voorgaande eigenaren.
Tom.
Als er een metalen ring om het ledje zit zou het een onderdeel van een BMW-alarm kunnen zijn. In dat geval heb je bij de sleutels ook speciale 'alarmsleutels' ontvangen om via deze ring het alarm te (de)activeren, mocht de afstandbediening niet werken.
Heb je geen BWM-alarm, dan kan het van alles zijn. Waarschijnlijk een signalering vóór een of andere optie, mogelijk geïnstalleerd door één van de voorgaande eigenaren.
Tom.
- orlando
- Type: R1200RT
- Bijz: 2005, ESA, BC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Almere
Tom,Roadrunner schreef:Orlando,
Tom.
Bedankt voor je reactie.
Ik geen speciale alarmsleutels ontvangen, dus zal het niet voor het alarm zijn (heeft ook geen metalen ring, maar een zwarte).
Ik zal het wel vragen na de pasen, misschien gaat het nog oplichten bij het een of ander..?
Groet, orlando
- HenkvanR
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: Spanje
- Woonplaats of omgeving: Torrox Costa
ik denk dat het toch van een alarm is want bij mij zit het er ook, ik heb m'n motor van mijn oom overgenomen en hij zei dat het van het alarm was maar dat dit niet meer werkt.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
HenkvanR

Kan het niet de verklikker zijn van je handvatverwarming.orlando schreef:Hallo Forumleden,
zie foto/bijlage.
Vandaar deze vraag.
Alvast hartelijk dank.
Orlando
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
Bij mij zit precies exact zo'n lampje....maar dan rechts van 't dashboard...bij mij is ie van 't alarm.. 8)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 42 Reacties
- 9152 Weergaves
-
Laatste bericht door wil51
-
- 8 Reacties
- 2954 Weergaves
-
Laatste bericht door mveenstra
-
- 9 Reacties
- 3865 Weergaves
-
Laatste bericht door JDoubleOP
-
- 5 Reacties
- 3642 Weergaves
-
Laatste bericht door CoRa
-
-
Nieuw bericht Rood verkeerslicht & prioriteitsvoertuigen
door Inspector Gadget » » in RT Verkeersforum: verkeerssituaties, veiligheid, wet- en regelgeving - 8 Reacties
- 3196 Weergaves
-
Laatste bericht door Marruk8865
-