Hallo Allemaal: Michiel

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

solu2

Hallo Allemaal: Michiel

Ongelezen bericht door solu2 »

Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Zilvergrijze BMW r1150RT. Een tweedehands uit 2004 met 20.000 Km op de teller. Wat een mooie en heerlijke machine! Zelf hoofdzakelijk sinds mijn 19de Yamaha gereden maar nu dan met mijn 38 jaar toch overgestapt op BMW. Eigelijk door twee maten van mij welke al geruime tijd BMW rijden. Ik hoop dat ik de juiste keus heb gemaakt maar aan de verhalen te lezen op dit forum hoef ik mij daar waarschijnlijk geen zorgen om te maken. Wie weet bij een toertochtje in den lande. Het weekend van 25 mei in ieder geval richting Duitsland/Belgie.
Vgr, Michiel.
239.jpg
Laatst gewijzigd door solu2 op 04 apr 2010, 23:55, 3 keer totaal gewijzigd.
beamer1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS 2004
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zeist

Re: Hallo Allemaal

Ongelezen bericht door beamer1200rt »

Hallo Solu2,

Gefeciliteerd met je nieuwe aanwinst en welkom op ons forum.

Je R1150RT heeft bizar weinig km gedaan. Hij is amper ingereden!

.... ennuh .... ga je voortaan wel een beetje op tijd naar bed? :lol:
Motorverleden: 2009 R12000RT, 2005 R1200RT, 2003 R1150RT, 2001 R1150RT, 2000 R1150GS, 1997 R1100RT, 1997 K1100LT, 1996 K75
Stingray

Re: Hallo Allemaal: Michiel

Ongelezen bericht door Stingray »

Welkom op het forum en inderdaad succes met inrijden. Denk eraan wisselend belasten zonder maximale toeren Big RT Smile
Hub

Ongelezen bericht door Hub »

Ook ik heb de overstap van Yamaha naar BMW R 1150 Rt gemaakt begin vorig jaar.
Ik ben er heel erg blij mij, wat ik hiermee bedoel zul je weldra zelf ervaren. _oo_
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en heel veel veilige kilometers toegewenst.
-1150-
Hub
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Michiel

Ook ik ben vorig jaar overgestapt van Yamaha naar een Zilvergrijze -1150- uit 2004.....met slechts 4800 km op de teller... ;). Ik heb me laten vertellen dat RT's die nog ingereden moeten worden nogal wat olie verbruiken....of 't waar is weet ik niet....maar ik heb toch maar voor de zekerheid een litertje olie in mijn topkoffer zitten... :D

Wellicht tot ziens op een RT oefendag.. :?:

[groet]
Berry
solu2

Hoi,
Wil graag een foto van mijn r1150rt op de site plaatsen maar op een of andere manier lukt mij dat niet...wat doe ik verkeerd ? Wie geeft mij even advies!? Dank
Vgr,
Michiel.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

viewtopic.php?f=26&t=49
solu2 schreef:Hoi,
Wil graag een foto van mijn r1150rt op de site plaatsen maar op een of andere manier lukt mij dat niet...wat doe ik verkeerd ? Wie geeft mij even advies!? Dank
Vgr,
Michiel.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
solu2

Hallo Jos,
Bedankt voor je bericht. Het is niet helemaal gegaan zoals beschreven in de tekst maar er staat in iedergeval een mooie foto van mijn BMW. Vraag me niet excact hoe ik het nu wel gedaan heb maar het staat er en dat is het belangrijkst!
Gr,
Michiel.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”