Motovisie
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Motovisie
He hallo,
Al tijden heb ik stickers op mijn koffers van het merk Motovisie.
Dit zijn retroreflecterende stickers die voor mijn gevoel de zichtbaarheid wat vergroten.
Ooit besteld op het net...alleen kan ik dit site en het bedrijf nergens meer vinden.
Iemand een idee waar ze gebleven zijn? :roll:
Al tijden heb ik stickers op mijn koffers van het merk Motovisie.
Dit zijn retroreflecterende stickers die voor mijn gevoel de zichtbaarheid wat vergroten.
Ooit besteld op het net...alleen kan ik dit site en het bedrijf nergens meer vinden.
Iemand een idee waar ze gebleven zijn? :roll:
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Oke, maar wie heeft er onlangs nog wat aangeschaft dan??
Oja, die stickers staan tegenwoordig op http://www.black-scotchlite.com/
3m stickers
ik heb ze vorig jaar gekocht (gekregen eigenlijk) maar niet via internet maar gewoon bij mijn eigen motorzaak. Op de site van de stickers staan ook de dealers vermeld volgens mijn.
Niet zo lang geleden besteld en op mijn koffers geplakt. Was niet te duur voor wat passieve veiligheid. Besteld via bovenstaande link op internet. Kwam prompt binnen met de post.
Applicatie ging moeiteloos dankzij de goede beschrijving, maar doe als ik: neem er de tijd voor! Ze zitten nu echt vast!!!
Groet,
Dave
Applicatie ging moeiteloos dankzij de goede beschrijving, maar doe als ik: neem er de tijd voor! Ze zitten nu echt vast!!!
Groet,
Dave