In het vervolg achteraan…..

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

In het vervolg achteraan…..

Ongelezen bericht door BertL »

Beste @Walter en andere forumvrienden / -vriendinnen,

In het vervolg zal ik bij forumritten achteraan rijden, waar ik me bij Walter zal melden als het volgende niet-bmw-rijdend forumlid.
Na een lange winter dubben en twijfelen en heea nog naar eens op een rijtje gezet te hebben, is de kogel door de kerk en heb ik de bmw ingeruild op een honda nc750x-dst. En dat na meer dan 20 jaar BMW (k1100lt,r1150rt,r1200gs,k1200gt). De laatste motor heb ik 4 jaar geleden aangeschaft: ik viel als een baksteen voor de baksteen. En voordat ik letterlijk val als een baksteen in het verkeer, ben ik op zoek gegaan naar een lichte vervanger met een automaat. Mijn knie- en polsgewrichten protesteerden steeds meer bij het rijden en opbokken van de motor. Vanmiddag heb ik een proefrit gemaakt en dat is goed bevallen. Dus Walter…… _004
GrTz
BertL
ErikS
2024
2024
Type: R1250RT
Bijz: met TFT en nu ook met Android auto en MRA
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Veluwe-Vallei

Re: In het vervolg achteraan…..

Ongelezen bericht door ErikS »

Dan veel succes en ik hoop dat je met deze motor net zo veel plezier mag hebben als met de BMW.
En natuurlijk, achteraan meerijden mag en kan altijd. Maar je kunt ook gewoon wat meer voorin aansluiten.
Dan doe je gewoon of je de rit niet meerijdt, maar je enkel iemand anders achterna rijdt!
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
met een Sena SC2 in de helm en Zumo XT op de R1250RT-TFT met radio en BMW navigatie. En met My Route App en een Carpuride 702 voor Android Auto motor!!
Lone Rider
Type: R1200RT/LC
Bijz: R1250GSA
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nederland

Ongelezen bericht door Lone Rider »

Meneer Bert,

Ik zou met die mooie motor, lekker vooraan rijden zodat iedereen hem kan zien Big RT Smile
Veel plezier met je nieuwe aanwinst en dat je maar lang mag genieten deze mooi machine.

En eens staan we allemaal voor de keus, gaan we opzoek naar iets lichters of stoppen we helemaal, en dan heb jij de juiste keuze gemaakt _004
May the fleas of a thousand camels infest the crotch of the person who ruined your day. And may their arms be too short to scratch.
RendeRT
2024
2024
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: Binnenkort een R 1300 RT, Triple Black
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Stiens

Ongelezen bericht door RendeRT »

He Bert,

Veel plezier met je Honda en blijf je lekker bij ons voegen. Straks allemaal "automaten" bij elkaar ennuh zeker niet achteraan!! Big RT Smile
Nu: R1250RT. Daarvoor R1200RT (2011), R1200RT (2005). K1100LT (2x privé, 1 x zakelijk) en K75 RT (1 x privé, 3 x zakelijk); Garmin Zumo XT; Shoei Neotec 2;Sena SRL2; Rukka.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”