Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Michel
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Gelderland

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Michel »

Mijn naam is Michel en ben woonachtig in de omgeving Amersfoort.

Na vooral een aantal Kawasaki's en Honda's komt er nu toch weer een BMW. Heb ooit al een K100LT en een K1600GTL gehad (na die laatste dacht ik nooit meer een BMW aan te schaffen. Maandagmorgen modelletje denk ik) is het bloed toch weer gekropen waar het niet kan gaan en komt er een R1200RT uit 2015 in het rijtje. Proefrit is in elk geval goed bevallen en nu is het even wachten op de onderhoudsbeurt en dan kan het nieuwe seizoen weer van start.
De motor heeft net geen 90k km gereden en heeft bijna alle opties. Alleen geen radio. Aan die radio op de 1600 kon ik best wennen maar geen dealbreaker.
Het internet al aan het afspeuren naar allerlei zaken over onderhoud, accessoires en andere weetjes over de RT en zo kwam ik ook dit forum tegen. Een waardevolle bron van informatie en als ik zelf wat meer "into" de RT ben ook weer ervaringen te kunnen delen

Big RT Smile
Martje1965
Bijz: BJ 2014
Land: Netherlands
Woonplaats of omgeving: Lelystad

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Martje1965 »

Welkom Michel,

Je gaat geen spijt krijgen van jouw R1200RT! Hele fijne fiets en gaat nooit kapot is mijn ervaring. Mits je hem goed onderhoudt natuurlijk.
Zelf rijd ik op een 2014 versie met alles erop en eraan en super tevreden!

Heel fijn motorseizoen gewenst en vooral veel gelukk en plezier met de RT!
Michel

Martje1965 schreef: do feb 19, 2026 6:13 pm Welkom Michel,

Je gaat geen spijt krijgen van jouw R1200RT! Hele fijne fiets en gaat nooit kapot is mijn ervaring. Mits je hem goed onderhoudt natuurlijk.
Zelf rijd ik op een 2014 versie met alles erop en eraan en super tevreden!

Heel fijn motorseizoen gewenst en vooral veel gelukk en plezier met de RT!
Dank je wel. Ben er van overtuigd dat hij wel goed gaat bevallen _004
PanEuRoel
2024
2024
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Michel, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Groeten, Roelof

R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Michel

PanEuRoel schreef: za feb 21, 2026 9:31 pm Dag Michel, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Dankjewel, dat gaat vast wel lukken. In afwachting tot ie er is alvast allerlei spulletjes aan het verzamelen. Haynes manual, binnentassen, tankring en gps adapter liggen hier al ongeduldig te wachten. En het wensenlijstje wordt ook steeds langer :O

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”