Hoi allemaal,
Ik zoek me helemaal kapot, maar volgens mij heeft nog nooit iemand een poging gedaan om een standaard koffer te upgraden naar 1 met centrale vergrendeling :)
Ik kwam helaas na aanschaf erachter dat dit er niet op zat, voor een FULL OPTION motor vind ik dat toch wel jammer.
Stom, ik heb ook helemaal niet (goed) gekeken, ze zeggen wel eens, liefde maakt blind :)
Aan de andere kant lijkt het me dat de basis van elke koffer hetzelfde is en het een module is die erin geschroefd wordt om de koffer te vergrendelen/ontgrendelen.
Om nu 800 piek stuk te slaan voor een koffer waar het in zit is ook een beetje zonde, zelf knutselen is ook nog wel een keertje leuk.
Ik zit nu met het probleem dat het slot niet werkt, ik vermoed dat de motor is ingekocht zonder koffer en de garage er een koffer bij gevonden heeft o.i.d. en dat het slotje nog niet is aangepast, maar dan heb ik liever 2 opties :) centrale vergrendeling en mogelijkheid met sleutel.
Iemand dit al eens bij de hand gehad?
Ik heb een BMW R1200RT van 2018 "full option" dus wel centrale locking enzo
Topkoffer upgrade
Moderator: RT_Patrick
-
jadijkstra
- Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drenthe
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 4953 Weergaves
-
Laatste bericht door EileRT
-
- 19 Reacties