Ook mij als nieuw lid voorstellen: Hugo
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- poestexas
- Type: R1250RT
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Geraardsbergen
Ook mij als nieuw lid voorstellen: Hugo
Hallo, ik ben een zuiderbuur van jullie en ook fervent Bmw-rijder. Momenteel rij ik op mijn 2e R12000RT. Daarvoor had ik nog een R1100RT en K1200LT.
Ik kom uit de streek waar zondag de Ronde van Vlaanderen een ganse namiddag rond draait: de streek van Geraardsbergen en de Vlaamse Ardennen.
Als je met een Rt rijdt, heb je steeds weetjes en vraagjes. Komt omdat de mogelijkheden onbeperkt zijn.
Groetjes
Ik kom uit de streek waar zondag de Ronde van Vlaanderen een ganse namiddag rond draait: de streek van Geraardsbergen en de Vlaamse Ardennen.
Als je met een Rt rijdt, heb je steeds weetjes en vraagjes. Komt omdat de mogelijkheden onbeperkt zijn.
Groetjes
Re: Ook mij als nieuw lid voorstellen: Hugo
Hoi Hugo,
Welkom op ons forum. Als je nog wat beter wilt leren rijden; wij organiseren een aantal motorbeheersingsdagen. (laatste weekend van mei en eerste weekend van juni) Je bent hier van harte welkom.
Kijk even op: viewtopic.php?f=66&t=1657" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kunt je ook direct inschrijven: http://www.bmwrtforum.nl/oefendag.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ps. De BBQ is ook heel gezellig!
,
Huub
Welkom op ons forum. Als je nog wat beter wilt leren rijden; wij organiseren een aantal motorbeheersingsdagen. (laatste weekend van mei en eerste weekend van juni) Je bent hier van harte welkom.
Kijk even op: viewtopic.php?f=66&t=1657" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kunt je ook direct inschrijven: http://www.bmwrtforum.nl/oefendag.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ps. De BBQ is ook heel gezellig!
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Huub
Van harte welkom op het forum en nog veel veilig ekm toegwenst.
Welkom medezuiderbuur !!!
't is hier heel gezellig bij onze noorderburen !!

't is hier heel gezellig bij onze noorderburen !!

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!