Ook mij als nieuw lid voorstellen: Hugo

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

poestexas
Type: R1250RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Geraardsbergen

Ook mij als nieuw lid voorstellen: Hugo

Ongelezen bericht door poestexas »

Hallo, ik ben een zuiderbuur van jullie en ook fervent Bmw-rijder. Momenteel rij ik op mijn 2e R12000RT. Daarvoor had ik nog een R1100RT en K1200LT.
Ik kom uit de streek waar zondag de Ronde van Vlaanderen een ganse namiddag rond draait: de streek van Geraardsbergen en de Vlaamse Ardennen.
Als je met een Rt rijdt, heb je steeds weetjes en vraagjes. Komt omdat de mogelijkheden onbeperkt zijn.
Groetjes
HVEI

Re: Ook mij als nieuw lid voorstellen: Hugo

Ongelezen bericht door HVEI »

Hoi Hugo,

Welkom op ons forum. Als je nog wat beter wilt leren rijden; wij organiseren een aantal motorbeheersingsdagen. (laatste weekend van mei en eerste weekend van juni) Je bent hier van harte welkom.
Kijk even op: viewtopic.php?f=66&t=1657" onclick="window.open(this.href);return false;

Je kunt je ook direct inschrijven: http://www.bmwrtforum.nl/oefendag.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

ps. De BBQ is ook heel gezellig!

[groet],

Huub
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Van harte welkom op het forum en nog veel veilig ekm toegwenst.
Gert

Ongelezen bericht door Gert »

Welkom medezuiderbuur !!!
't is hier heel gezellig bij onze noorderburen !! _004 _004

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”