RT-P koffers, uitwisselbaar 2010 <> 2015?

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

DyslexicLemon
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Doetinchem

RT-P koffers, uitwisselbaar 2010 <> 2015?

Ongelezen bericht door DyslexicLemon »

Hoewel het met de originele koffers ook lukt, ben ik op zoek naar een set smalle koffers afkomstig van een RT-P om gemakkelijker tussen het verkeer te kunnen manoeuvreren. Op Ebay staat een kofferset van een 2015 RT. De beugels zien er anders uit dan die van een 2010 model, maar de koffers lijken precies hetzelfde.

Is er iemand die kan bevestigen of de koffers van een RT-P 2015 gebruikt kunnen worden op de (nog aan te schaffen) beugels voor een 2010 RT?
Lone Rider
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Nederland

Re: RT-P koffers, uitwisselbaar 2010 <> 2015?

Ongelezen bericht door Lone Rider »

Je zou anders ook kunnen zoeken op platte deksels voor je koffers.
May the fleas of a thousand camels infest the crotch of the person who ruined your day. And may their arms be too short to scratch.
DyslexicLemon
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Doetinchem

Ongelezen bericht door DyslexicLemon »

Lone Rider schreef: 10 jul 2025, 21:53 Je zou anders ook kunnen zoeken op platte deksels voor je koffers.
Dat heb ik overwogen, maar ik vind die platte deksels erg duur. Daarbij past mijn laptoptas nauwelijks in de OEM koffers met grote deksels vanwege het rechthoekige formaat, dus met platte deksels wordt het alleen maar lastiger. De laptoptas zou wel moeten passen in de overheid koffers (volgens mij).
AGVerheij
Type: R1200RT
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Ongelezen bericht door AGVerheij »

DyslexicLemon schreef: 11 jul 2025, 10:10 De laptoptas zou wel moeten passen in de overheid koffers (volgens mij).
Yep, dat past en was voor mij de reden om een RT-P aan te schaffen.
Ik heb een 17" HP ZBook. Die past mét laptoptas probleemloos in de overheidskoffer, en laat nog ruimte over voor een schijfremslot en losse kleine rommel. Aan de kant andere zitten extra handschoenen en een schoudertas met papieren, lunch en dergelijk spul.
Groets, GerbeRT

"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Overige accessoires”