Hi,
Ik ben Dave uit Diemen en ik heb een R1100R.
Hij komt uit 1996 en ik heb hem nu iets langer dan 7 jaar. De eerste 2 jaar heb ik hem in de winter nog bij een vriend binnen gestald, maar hij staat nu alweer een jaar of 5 buiten. Soms gooi ik er een hoes overheen, vaker vergeet ik dat. En van poetsen hou ik niet.
Mijn BMW is dus bepaald niet van showroomkwaliteit, maar hij rijdt over het algemeen nog steeds heerlijk.
Ik heb, laten we zeggen, anderhalve linkerhand, maar sinds ik vorig jaar eigenhandig de koppelingskabel heb vervangen (bedankt, YouTube) durf ik wat meer zelf te doen. Met vandaag als hoogtepunt het vervangen van de overleden accu. Zoals velen van jullie ongetwijfeld weten een ontzettende k*tklus ivm de tank die in de weg zit. Of nou ja, misschien vinden jullie dat wel een simpele klus, haha.
Ik ging weer rijden en dat was heerlijk. Tot ik een euvel tegenkwam waarvan ik dacht dat ik het had opgelost. Namelijk dat de motor, als ie warm is, bij het schakelen van 1 naar 2 blijft hangen in N. Ik heb een maandje of zo geleden de transmissieolie vervangen omdat ik ergens had gelezen dat dat het zou kunnen zijn. Het leek te zijn opgelost, maar zoals gezegd, vandaag weer hetzelfde probleem. Iemand een idee?
O, eh, dit was alleen even voorstellen eigenlijk, sorry. Ik zal dit probleem ook nog even op de juiste plek posten.
Hoe dan ook, aangezien ik toch wat vaker zelf dingen wil proberen op te lossen, ben ik lid geworden van dit forum.
Groet, Dave
Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1100R
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Diemen
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Re: Even voorstellen
Dag Dave, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1100R en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!