Even voorstellen: Japsertje80

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Japsertje80
Type: R1150RT
Bijz: 2002
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Veendam

Even voorstellen: Japsertje80

Ongelezen bericht door Japsertje80 »

Hallo allemaal,

Na enkele weken anoniem mee te hebben gekeken, nu toch maar aangemeld. En daarom nu ook maar even voorstellen, want dat is wel zo netjes.

Ik ben Jasper Scholtens en woon in Veendam. In het dagelijks leven ben ik onderwijsadviseur. Ben sinds twee weken weer in het bezit van een BMW, na een tussenperiode van bijna 8 jaar op een Honda ST 1100 te hebben gereden. Het bleef in die periode toch wel kriebelen en ik heb mezelf daarom verwend met een R1150RT uit 2002. Deze is net ingereden met z’n 71000km.

Zoals ik al zei; ik heb al een tijdje meegelezen en daarmee ook al veel info gevonden over de R1150-serie.
Daarvoor dank! En uiteraard; mochten er vragen zijn hoor ik het graag.
PanEuRoel
2024
2024
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Even voorstellen: Japsertje80

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Jasper, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”