Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Alain Robert
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Almelo
Even voorstellen
Hallo Iedereen,
Dank voor de acceptatie op de forum.
Mijn naam is Alain. Ik heb mijn rijbewijs op mijn 60 ste gehaald, het is nu al 7 jaar geleden.
Ik heb een prachtige R1200 RT 2016 bij Oscar Motorservice gekocht .
De RT is al mijn zesde motor. Mijn motoren waren een BMW R1200RS 2017, Yamaha Tracer 900, Yamaha FJR 1300, BMW S1000XR 2015, Suzuki 800DE, wel veel in 6 jaar.
Het liefste rijden we lange afstanden richting de Middellandse zee over de Alpen. De Yamaha FJR was het meest geschikt voor lange riten, comfortabel, stabiel en veel koppelkracht onderin maar zwaar op lage snelheid, langzaam filerijden was niet altijd fijn. De andere motoren waren eigenlijk niet zo geschikt als tourmotoren. De BMW RT leek me te groot en zwaar totdat ik er een proefrit mee ging rijden.
Ik was dan ook heel verbaasd hoe wendbaar en licht de RT rijdt. De hoge voorruit, de ruime koffers en het comfort maken de RT voor ons de beste tourmotor, we hopen binnenkort ermee op vakantie te gaan .
Hartelijke groeten aan Allen.
Dank voor de acceptatie op de forum.
Mijn naam is Alain. Ik heb mijn rijbewijs op mijn 60 ste gehaald, het is nu al 7 jaar geleden.
Ik heb een prachtige R1200 RT 2016 bij Oscar Motorservice gekocht .
De RT is al mijn zesde motor. Mijn motoren waren een BMW R1200RS 2017, Yamaha Tracer 900, Yamaha FJR 1300, BMW S1000XR 2015, Suzuki 800DE, wel veel in 6 jaar.
Het liefste rijden we lange afstanden richting de Middellandse zee over de Alpen. De Yamaha FJR was het meest geschikt voor lange riten, comfortabel, stabiel en veel koppelkracht onderin maar zwaar op lage snelheid, langzaam filerijden was niet altijd fijn. De andere motoren waren eigenlijk niet zo geschikt als tourmotoren. De BMW RT leek me te groot en zwaar totdat ik er een proefrit mee ging rijden.
Ik was dan ook heel verbaasd hoe wendbaar en licht de RT rijdt. De hoge voorruit, de ruime koffers en het comfort maken de RT voor ons de beste tourmotor, we hopen binnenkort ermee op vakantie te gaan .
Hartelijke groeten aan Allen.
- RiTje
- Type: R1250RT
- Woonplaats of omgeving: Arnhem
Re: Even voorstellen
Dag Alain,
Van harte welkom op dit forum. Ik wens je veel en veilige kilometers toe met jouw RT
Van harte welkom op dit forum. Ik wens je veel en veilige kilometers toe met jouw RT
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Alain,
Van harte welkom op ons mooie
en gefeliciteerd met de aankoop van een
Je hebt je motor gekocht bij een goed adres. Ik kom sinds enkele jaren bij Oscar Motorservice in Nunspeet voor het onderhoud aan mijn RT
Veel plezier hier en deel gerust je reis of andere ervaringen met je RT
Van harte welkom op ons mooie

Je hebt je motor gekocht bij een goed adres. Ik kom sinds enkele jaren bij Oscar Motorservice in Nunspeet voor het onderhoud aan mijn RT

Veel plezier hier en deel gerust je reis of andere ervaringen met je RT

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- QuickFix
- Type: R1150RT
- Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS - Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
- Contacteer:
Welkom bij de club, Alain.
Ik wens je veel mooie en fijne kilometers toe op je nieuwe

Ik wens je veel mooie en fijne kilometers toe op je nieuwe

Groeten,
Peter
Peter
- maRcBMWR
- Woonplaats of omgeving: Twente
- Alain Robert
- Woonplaats of omgeving: Almelo
Dank allemaal voor de warme welkomstwoorden! 

Laatst gewijzigd door Alain Robert op 07 mei 2025, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- PanEuRoel
- 2024
- Woonplaats of omgeving: HULST
Dag Alain, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!