Voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Nieuwe Niedorp
Voorstellen
Hoi Ik ben Arie 58 jaar oud en woon in Noord-Holland rij nu ruim. 4 jaar motor
In de 4 jaar heb ik ook al 4 verschillende motoren gehad van Honda vfr 800 drie maanden gereden naar BMW k1600gt, en die heb ik ruim een jaar gereden maar door hoge kosten die er aan gingen komen in geruild voor een yamaha fjr1300 en deze heb ik 9 maanden gereden en merkten dat dit niet mijn motor was waar ik happy mee zou blijven.
Ik heb gauw de yamaha weggedaan en weer een fijne bmw gekocht een r1200rt uit 2014, en ik kan zeggen dat ik dit een fijne motor vind met veel mogelijkheden.
Ik heb al een vraag voor op het forum dus hoop op diverse antwoorden.
In de 4 jaar heb ik ook al 4 verschillende motoren gehad van Honda vfr 800 drie maanden gereden naar BMW k1600gt, en die heb ik ruim een jaar gereden maar door hoge kosten die er aan gingen komen in geruild voor een yamaha fjr1300 en deze heb ik 9 maanden gereden en merkten dat dit niet mijn motor was waar ik happy mee zou blijven.
Ik heb gauw de yamaha weggedaan en weer een fijne bmw gekocht een r1200rt uit 2014, en ik kan zeggen dat ik dit een fijne motor vind met veel mogelijkheden.
Ik heb al een vraag voor op het forum dus hoop op diverse antwoorden.
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Re: Voorstellen
Dag Arie, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
- QuickFix
- Type: R1150RT
- Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS - Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
- Contacteer:
Re: Voorstellen
Welkom bij de club, Arie
Veel plezier op ons mooie forum en veel mooie kilometers toegewenst op je

Veel plezier op ons mooie forum en veel mooie kilometers toegewenst op je

Groeten,
Peter
Peter
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!