Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Arie Teeuw
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nieuwe Niedorp

Voorstellen

Ongelezen bericht door Arie Teeuw »

Hoi Ik ben Arie 58 jaar oud en woon in Noord-Holland rij nu ruim. 4 jaar motor
In de 4 jaar heb ik ook al 4 verschillende motoren gehad van Honda vfr 800 drie maanden gereden naar BMW k1600gt, en die heb ik ruim een jaar gereden maar door hoge kosten die er aan gingen komen in geruild voor een yamaha fjr1300 en deze heb ik 9 maanden gereden en merkten dat dit niet mijn motor was waar ik happy mee zou blijven.
Ik heb gauw de yamaha weggedaan en weer een fijne bmw gekocht een r1200rt uit 2014, en ik kan zeggen dat ik dit een fijne motor vind met veel mogelijkheden.
Ik heb al een vraag voor op het forum dus hoop op diverse antwoorden.
PanEuRoel
2024
2024
Type: R1200RT
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Arie, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
QuickFix
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door QuickFix »

Welkom bij de club, Arie Big RT Smile

Veel plezier op ons mooie forum en veel mooie kilometers toegewenst op je -1200- _004
Groeten,

Peter

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”