Nieuw hier, even voorstellen Benno

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Benno123
Type: R1200RT
Bijz: DOHC 2009
Land: Netherlands
Woonplaats of omgeving: Langeweg

Nieuw hier, even voorstellen Benno

Ongelezen bericht door Benno123 »

hallo mijn naam is Benno, sleutel al meer dan 40 jaar aan van alles met een motor erin en heb een aantal zijspannen en motorfietsen. de meesten begrijp ik redelijk want die zijn al wat ouder.

Ik sleutel al erg lang qua motorfietsen aan oude Sovjetmotoren (Dnepr, Ural en Chang Jiang) en heb naast die fietsen een oude Tula motorscooter en een 2009 BMW R1200GS zijspan. Verder een voorliefde voor harige honden (bobtails) , koken en op zijn tijd een drankje gaat er ook wel in. Ik ben hier even aangewaaid ivm wat startproblemen van mijn werkfiets, een 1200RT DOHC van 2011
PanEuRoel
2024
2024
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Nieuw hier, even voorstellen Benno

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Benno, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel succes met het oplossen van je R1200RT probleem en veel plezier met het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
RT_Patrick
Traditiebewaker en Beheerder
Traditiebewaker en Beheerder
Type: R1100RT
Woonplaats of omgeving: Ede

Ongelezen bericht door RT_Patrick »

icon_welcome Benno!

Met jouw sleutelervaring weet je vast al raad met de meeste technische problemen, maar hopelijk kunnen we je helpen met de startproblemen van je 1200RT. Laat maar weten wat er speelt!

En als je het leuk vindt, deel gerust eens een foto van je verzameling—klinkt als een prachtige collectie! Veel plezier op het forum! 🚀
Met vriendelijke groet,

Patrick Falize

De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Benno,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro _004

We zijn een Ride & Talk forum en er wordt hier dus veel gesproken over de BMW boxer. Er wordt veel kennis en ervaring gedeeld. Ik zag dat je je vraag over je -1200- al hebt gesteld en je zal ongetwijfeld verder geholpen worden. Deel gerust je eigen ervaringen. Ik ben ook benieuwd naar een foto van je collectie motorfietsen ;)

Veel plezier op ons forum _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
QuickFix
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Ongelezen bericht door QuickFix »

Welkom bij de club, @Benno! _004
Groeten,

Peter

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”