Nieuw hier, even voorstellen Benno
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1200RT
- Bijz: DOHC 2009
- Land: Netherlands
- Woonplaats of omgeving: Langeweg
Nieuw hier, even voorstellen Benno
hallo mijn naam is Benno, sleutel al meer dan 40 jaar aan van alles met een motor erin en heb een aantal zijspannen en motorfietsen. de meesten begrijp ik redelijk want die zijn al wat ouder.
Ik sleutel al erg lang qua motorfietsen aan oude Sovjetmotoren (Dnepr, Ural en Chang Jiang) en heb naast die fietsen een oude Tula motorscooter en een 2009 BMW R1200GS zijspan. Verder een voorliefde voor harige honden (bobtails) , koken en op zijn tijd een drankje gaat er ook wel in. Ik ben hier even aangewaaid ivm wat startproblemen van mijn werkfiets, een 1200RT DOHC van 2011
Ik sleutel al erg lang qua motorfietsen aan oude Sovjetmotoren (Dnepr, Ural en Chang Jiang) en heb naast die fietsen een oude Tula motorscooter en een 2009 BMW R1200GS zijspan. Verder een voorliefde voor harige honden (bobtails) , koken en op zijn tijd een drankje gaat er ook wel in. Ik ben hier even aangewaaid ivm wat startproblemen van mijn werkfiets, een 1200RT DOHC van 2011
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Re: Nieuw hier, even voorstellen Benno
Dag Benno, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel succes met het oplossen van je R1200RT probleem en veel plezier met het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
- RT_Patrick
- Traditiebewaker en Beheerder
- Type: R1100RT
- Woonplaats of omgeving: Ede

Met jouw sleutelervaring weet je vast al raad met de meeste technische problemen, maar hopelijk kunnen we je helpen met de startproblemen van je 1200RT. Laat maar weten wat er speelt!
En als je het leuk vindt, deel gerust eens een foto van je verzameling—klinkt als een prachtige collectie! Veel plezier op het forum!
Met vriendelijke groet,
Patrick Falize
De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
Patrick Falize
De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Benno,
Van harte welkom op ons mooie
en bedankt voor je intro
We zijn een Ride & Talk forum en er wordt hier dus veel gesproken over de BMW boxer. Er wordt veel kennis en ervaring gedeeld. Ik zag dat je je vraag over je
al hebt gesteld en je zal ongetwijfeld verder geholpen worden. Deel gerust je eigen ervaringen. Ik ben ook benieuwd naar een foto van je collectie motorfietsen
Veel plezier op ons forum
Van harte welkom op ons mooie

We zijn een Ride & Talk forum en er wordt hier dus veel gesproken over de BMW boxer. Er wordt veel kennis en ervaring gedeeld. Ik zag dat je je vraag over je

Veel plezier op ons forum

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- QuickFix
- Type: R1150RT
- Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS - Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
- Contacteer:
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!