Kofferbeveiliging
Moderator: RT_Patrick
-
- Type: R1200RT
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Meerssen
Kofferbeveiliging
Beste forumleden, ik heb mijn linker koffer verloren
en ben op zoek naar een beveiliging.
Op de bijgevoegde tekening wordt onderdeel 22 weer gegeven wat mijn koffers niet hebben, is dit een beveiliging?
Zijn er forumleden die weten wat de functie van dit onderdeel is.
en ben op zoek naar een beveiliging.
Op de bijgevoegde tekening wordt onderdeel 22 weer gegeven wat mijn koffers niet hebben, is dit een beveiliging?
Zijn er forumleden die weten wat de functie van dit onderdeel is.
- Ben1200RT
- 2024
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Divers
- Land: Zweden
- Woonplaats of omgeving: Smalland
Re: Kofferbeveiliging
Bij mijn weten zijn dat een soort van nokjes waarmee de koffer aan de drager geklemd wordt. Kunnen slijten, ik heb er volgens mij nog 2 liggen.
Groeten Ben1200RT-lc
Groeten Ben1200RT-lc
Wie op tijd vertrekt ................ hoeft zich niet te haasten.
- PanEuRoel
- 2024
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Neem eens een kijkje op
https://www.realoem.com/
Je kunt daar met behulp van je VIN-nummer precies het onderdeelnummer vinden dat je nodig hebt. Kun je je onderdeel niet tweedehands vinden, dan weet je in elk geval waar je bij de dealer om moet vragen.
https://www.realoem.com/
Je kunt daar met behulp van je VIN-nummer precies het onderdeelnummer vinden dat je nodig hebt. Kun je je onderdeel niet tweedehands vinden, dan weet je in elk geval waar je bij de dealer om moet vragen.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
-
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Meerssen
Bedankt voor jullie reacties en tips, ik heb inmiddels het onderdeel besteld en gemonteerd en inderdaad de speling is weg!
- Tieflaar
- Type: R1250RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Betuwe
Deze webpagina wordt terecht veel aangeprezen. Maar er moet wel rekening gehouden worden dat de database niet helemaal recent is en eindigt met gegevens van 2019.
Voor mijn RT heb ik er wat minder aan. Maar voor mijn '81 RS maak ik er veelvuldig gebruik van om onderdeelnummers te vinden.
Grrrroet, Jack
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!