Even voorstellen....

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

EggBiRT
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Even voorstellen....

Ongelezen bericht door EggBiRT »

Bij deze wil ik me graag voorstellen; Egbert is mijn naam, 54 jaar en ik woon met mijn vrouw, dochter (weekenden) en 2 teckels in de provincie Utrecht. Ik rijd al weer heel wat jaren motor en heb diverse merken en motoren versleten totdat ik uitkwam bij BMW. Dat zat als gegoten, met name de boxers. Ik rijd momenteel op een R1200RT uit 2009, ik probeer de motor zo veel als mogelijk in te zetten. Daarnaast voor toerritjes en vakanties. In de garage staat ook nog een R60/5 uit 1970 die op zon- en feestdagen wordt ingezet. Ik ben al weer een jaar of 23 lid van een motorvrienden/toerclub uit Delft. Ik ben lid van dit forum geworden om kennis en ervaringen met lotgenoten ;-) uit te wisselen en wie weet 's een keertje deel te nemen aan een toerritje als die georganiseerd worden. Bedankt voor het toelaten tot dit forum!
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen....

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Egbert,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. Het wordt bijzonder gewaardeerd _004

Heel veel plezier met je -1200- en hier op en met het forum _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
PanEuRoel
2024
2024
Type: R1200RT
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Even voorstellen....

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Egbert, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT/ R60 en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”