Motoscan app licentie

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Gebruikersavatar
winnetoe
2024
2024
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 dec 2020, 11:18
Type: R1200RT
Bijz: Een redelijk standaard R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zwaag

Motoscan app licentie

Ongelezen bericht door winnetoe »

Goeden dag,
Ik heb een OBD interface en bijbehorende Motoscan app met de Ultimate licentie.
Deze zit gekoppeld aan mijn Google account.
Nu heb ik al een tijdje een nieuwe telefoon en daar weer de Motoscan app op geïnstalleerd.
Nu zou automatisch de zelfde Ultimate licentie op de nieuwe telefoon gesynchroniseerd moeten worden.
Dat is tot op heden niet gelukt. De app blijft op de gratis Lite versie staan.
Intensief email verkeer met de app ontwikkelaar/verkoper heeft tot nu toe niets opgeleverd.
Heeft iemand deze app en ook ervaring met het opnieuw installeren ?
Bij voorbaat dank,
Winfred
Gebruikersavatar
DickJe
Berichten: 145
Lid geworden op: 02 jul 2018, 10:05
Type: Ik heb een andere motor
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Haarlemmermeer

Re: Motoscan app licentie

Ongelezen bericht door DickJe »

Ik heb het even geprobeerd op twee toestellen. De eerste gaf ook ‘lite’ aan, en bij de licenties stond dat de ‘ultimate’ was aangeschaft. Na het verifiëren van mijn Google account werd ‘ultimate’ de versie van de app.
Op het andere toestel stond een ander Google account. Onder dit account heb ik Motoscan geïnstalleerd. Na het toevoegen en verifiëren van het juiste Google account (en verwijderen van de verkeerde) werd ook dit een ‘ultimate’ versie.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groet, Dick
Ooit: Suzuki T500, Honda CB750-four, Honda CB400-four, Honda CX-500, Kawasaki GPZ-900, Suzuki GSX-600F, BMW R1100RT, Honda CB500, Yamaha Fazer 600, BMW R1150R, BMW R1150RT
Nu: Honda NC750X DCT
Gebruikersavatar
winnetoe
2024
2024
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 dec 2020, 11:18
Type: R1200RT
Bijz: Een redelijk standaard R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zwaag

Re: Motoscan app licentie

Ongelezen bericht door winnetoe »

Hallo Dick,
Bedankt voor de reactie.
Het is ondertussen gelukt, probleem lag ergens anders en had te maken met betalingsprofielen.
Ik heb nu weer de Ultimate versie op mijn telefoon :D
Met vriendelijke groet,
Winfred.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”