Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wimads
Type: R1100RT
Land: Netherlands
Woonplaats of omgeving: Twente

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Wimads »

Hallo allemaal!

Ik ben Wim, 34, woonachtig in het mooie Twente. Ik heb mijn eigen bedrijfje (zzp) en werkte afgelopen jaren vooral vanuit huis; maar sinds kort heb ik er ook een part-time baan een paar dorpen verderop bij. En die baan is ook de aanleiding geweest om naar een andere motor te gaan kijken.

Ik had tot voorkort een Intruder VS1400 - pracht ding om naar te kijken, meer dan genoeg pit, en voor een cruiser niet te log en lomp, en best aardig de bocht rond te krijgen - maar het is wel echt een mooi weer motor voor ritjes binnendoor. De motor is mijn enige vervoer, en toen ik nog vanuit huis werkte kon ik daar prima mee weg komen (als het moet is her het OV, en ik kan af en toe de auto van mijn broertje mee nemen). Maar nu moet ik toch meer woon-werk gaan rijden, en dan heb je het weer niet langer voor het uitkiezen. Dus de keuze was, een koekblik erbij kopen, of de intruder inruilen op een tour motor met wat meer comfort. Je begrijpt, het is dat laatste geworden!

Ik heb Trudy ingeruild op een goed onderhouden R1100RT - gedoopt Maddison - uit het jaar 2000, met net iets over een ton op de teller :D En ik moet eerlijk bekennen dat ik er meer plezier aan beleef dan ik had verwacht! Stiekem rijdt het gewoon leuker dan een dikke cruiser :O In de looks department wint ze het bij lange na niet, maar ze maakt het ruimschoots goed in het rijplezier ;) ;) Wie had gedacht dat de praktische dingen zoals een kuip en veel bagageruimte niet ten koste gaan van het karakter... (jaja, jullie hier wisten dat allemaal natuurlijk allang).

Hier een foto'tje met mijn nieuwe liefde Maddison <3
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Wimads op 06 jun 2024, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
QuickFix
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door QuickFix »

Welkom bij de club Wim! Big RT Smile

Veel plezier en mooi kilometers toegewenst met je nieuwe liefde. _004
Wimads schreef: 05 jun 2024, 19:41Hier een foto'tje met mijn nieuwe liefde Maddison <3
Helaas kunnen wij niks zien, maar dat gaat wel goed komen hoop ik (in geval van problemen, gewoon vragen hoe je foto's kunt toevoegen op het forum). ;)
Groeten,

Peter
Wimads
Land: Netherlands

Ongelezen bericht door Wimads »

QuickFix schreef: 06 jun 2024, 09:39 Welkom bij de club Wim! Big RT Smile

Veel plezier en mooi kilometers toegewenst met je nieuwe liefde. _004
Wimads schreef: 05 jun 2024, 19:41Hier een foto'tje met mijn nieuwe liefde Maddison <3
Helaas kunnen wij niks zien, maar dat gaat wel goed komen hoop ik (in geval van problemen, gewoon vragen hoe je foto's kunt toevoegen op het forum). ;)
Dankje!

Doet de afbeelding het nu wel?
QuickFix
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Ongelezen bericht door QuickFix »

Oh, dat is inderdaad nog een black beauty! -kwijling-

Je kunt ook foto's (mits niet te groot in afmeting en bestandsgrootte) hier op het forum uploaden (via het bijlagen tabblad onderaan de pagina wanneer je een post plaatst), zodat je niet afhankelijk bent van een externe host (of DropBox). :idea:

Veel plezier met je zwarte schone, in ieder geval! -1100-
Groeten,

Peter
PanEuRoel
2024
2024
Type: R1200RT
Woonplaats of omgeving: HULST

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Wim, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1100RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Guardian850
Type: R850RT
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door Guardian850 »

Welkom Wim, veel plezier met de RT
ex-motoren, K1100RS - Yamaha 850Twin - R850RT - Yamaha FJR1300 - Pan Euro ST1100 - Nu R850RT/R1250RTp/Yamaha MT7
EileRT
Erelid
Erelid
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Wim,

Van harte welkom op ons RT-forum en veel plezier met je mooie -1100- _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
maRcBMWR
Type: R1200RT

Ongelezen bericht door maRcBMWR »

Welkom Wim,

altijd leuk een R1150 in de buurt (074).

groet, Marco

R1150R
R1200RT (2010)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”