Ik ben Wim, 34, woonachtig in het mooie Twente. Ik heb mijn eigen bedrijfje (zzp) en werkte afgelopen jaren vooral vanuit huis; maar sinds kort heb ik er ook een part-time baan een paar dorpen verderop bij. En die baan is ook de aanleiding geweest om naar een andere motor te gaan kijken.
Ik had tot voorkort een Intruder VS1400 - pracht ding om naar te kijken, meer dan genoeg pit, en voor een cruiser niet te log en lomp, en best aardig de bocht rond te krijgen - maar het is wel echt een mooi weer motor voor ritjes binnendoor. De motor is mijn enige vervoer, en toen ik nog vanuit huis werkte kon ik daar prima mee weg komen (als het moet is her het OV, en ik kan af en toe de auto van mijn broertje mee nemen). Maar nu moet ik toch meer woon-werk gaan rijden, en dan heb je het weer niet langer voor het uitkiezen. Dus de keuze was, een koekblik erbij kopen, of de intruder inruilen op een tour motor met wat meer comfort. Je begrijpt, het is dat laatste geworden!
Ik heb Trudy ingeruild op een goed onderhouden R1100RT - gedoopt Maddison - uit het jaar 2000, met net iets over een ton op de teller

Hier een foto'tje met mijn nieuwe liefde Maddison <3