Even voorstellen.
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1100RT
- Bijz: Bouwjaar 1996
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Oudkarspel
Even voorstellen.
Hallo iedereen. Mijn naam is Tiemen Kamphuis en ik ben nieuw hier op dit forum. Ik heb een R1100R gereden en ben vorig jaar overgestapt op een K1200RS. Ik kan nu een R1100RT kopen en daarom heb ik me ook aangemeld op dit forum omdat ik daar over nog wat technische vragen heb. Er zal vast wel ergens een technische rubriek zijn om die vragen te stellen. Ik ga nu even zoeken.
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Even voorstellen.
Hallo Tiemen,
Van harte welkom op ons mooie
en veel plezier alvast toegewenst op je
Stel gerust je vragen in de daarvoor ingerichte topics. Maak ook gebruik van de zoekfunctie. Er is al veel geschreven. Het forum herbergt ook een schat aan informatie
Eilert
Van harte welkom op ons mooie

Stel gerust je vragen in de daarvoor ingerichte topics. Maak ook gebruik van de zoekfunctie. Er is al veel geschreven. Het forum herbergt ook een schat aan informatie

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Woonplaats of omgeving: HULST
Re: Even voorstellen.
Dag Tiemen, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Je gaat de informatie betreffende de R1100RT vast zeker vinden op dit forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!